Gå til innhold

Jeg er så lei

Anbefalte innlegg

Gjest Lei i dag
Skrevet

av all ventinga.Vi har venta nesten 1 år i kommunen på bv.Nå er det BUFETAT vi venter på.Snart 2 mnd har vi venta her.Føler at alt stagnerer.At hele livet mitt er satt på vent.....

Skrevet

Hei på deg, skjønner din frustrasjon vi har alle vært der og kommer der på nytt når man adopterer flere ganger og ventenerven blir ikke mer øvet om man adopterer flere ganger. Håper ikke du setter livet ditt på vent for å sette det på vent i flere år kan da ikke være lurt. Hvis du føler det slik nå anbefaler jeg deg å finne noen å snakke med slik at du finner en bedre løsning. La ventetiden bli positiv istedet for negativ, den har noe å lære oss alle.

I mellomtiden anbefaler jeg deg å gå inn på FUB sine sider og finne dine medventere der, mye mer aktivitet der enn her. Her har du et par linker:

http://www.fub.no/forum/index.php

gå inn på adopsjon gangske langt ned på siden. Det er tre tråder her som er veldig nyttig for deg i ventetiden, foruten det å leve et herlig liv her og nå.

Her har du en link som tar deg direkte inn på adopsjon.

http://www.fub.no/forum/forumdisplay.php?f=22

Lykke til med ventingen. Vi ventet 4 år på vår første og har nå ventet 2 år og 1 mnd på vår neste. Ting tar tid, men jeg har lært hvor nyttig og godt det har vært å lære seg hvordan man skal håndtere venting.

Spør deg selv hva som er positivt/godt med at dette tar tid, finn det positive og legg vekk det negative. Ikke lett men øvelse gjør mester.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...