Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er nå godkjent av bufetat og jeg kjenner at jeg ikke helt klarer å vent til Vb sender oss alle skjemaene. Jeg vil begynne å gjøre ting nå!

Har skjønt at vi skal sende med en presenasjon av oss selv til Kina. Bilder skal jeg nok finne, men så tenkte jeg at det vill vært litt hyggelig med en liten tegning fra hver av ungene våre også (vi har to). Eller er det totalt unødvendig???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239865-presentasjon-til-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK, da :-) Hvor lang presentasjon er det snakk om?

Hei!

Presentasjonen av dere selv som ektepar og familie i form av bilder. VB vil ha minst 6 bilder som reflekterer forskjellige familiesituasjoner og 1 bilde av huset/leiligheten. Vi sendte 7 bilder med familien og 2 bilder av huset utenifra.

Det skal også legges ved 2 passbilder fra hver av foreldrene (ikke barna).

Håper du klarer å plukke ut bilder til presentasjonen. Jeg startet med 30 bilder og klarte å komme ned til de 7 vi sendte. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...