Gå til innhold

Melkekjertler.....


Gjest Zina

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et spørsmål ang. melkekjertler.Har en datter på 7 uker som jeg fullammer. Her om dagen kjente jeg en slags glatt kul/kjertel på venstre bryst. Når brystet er full av melk kan jeg klemme på den kulen/kjertelen og det kommer melk ut av brystet, så jeg går ut i fra at det er en melkekjertel. Så det jeg lurer på er om det er vanlig at man kan kjenne melkekjertlene med hånden uten at det må bety at det er tett melkegang? Den er jo ikke vond og plager meg ikke.

Takknemlig for svar.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære Zina. Det du beskriver er ikke uvanlig. For noen kan det kjennes som små erter. Dette er små poser som melken er inni og etter amming vil de være mindre eller borte. Det er lurt å gjøre seg kjennt med brystene slik at du ganske raskt oppdager om du har fått en tett melkegang og også hvordan de kjennes ut, før og etter amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...