Gå til innhold

Atkins oppskrifter og tips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest stå på du

Ikke bry deg om teite kommentarer, men ta deg en tur inn på dette forumet istedet: lavkarbo.no

Masse folk som har satt seg godt inn i sakene, og herlige oppskrifter.

Har selv gått ned 20 kg på lavkalori, og er lei av å være slapp, miste hår og ikke orke en dritt. Les forøvrig også om KETOLYSE-kuren.

Lykke til!

Annonse

Gjest Camilla34

Jeg leste en forskningsrapport om denne dietten.

Konklusjonen var helt klar:

Den eneste grunn til at folk tok av i vekt, var at den var så lite smakfull og appetittlig at folk rett og slett spiste mindre!

Dummeste jeg har hørt.. Gikk ned 20 kilo med Atkins i vår, på to måneder, har hatt et opphold i sommerferien og ikke gått opp et gram. Har aldri følt meg bedre.

Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på..

Dummeste jeg har hørt.. Gikk ned 20 kilo med Atkins i vår, på to måneder, har hatt et opphold i sommerferien og ikke gått opp et gram. Har aldri følt meg bedre.

Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på..

Jeg refererte til en vitenskapelig undersøkelse.

Det kan aldri være dumt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...