Gå til innhold

1 år og puppegal!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Har en 1-åring som nekter å gi slipp på puppen. Nå får jeg nesten ikke i henne mat lenger fordi hun bare vil ha pupp! Beynner å bli litt slitsomt. Hun kan nesten ikke se meg lenger uten at hun begynner å sutre fordi hun vil til meg og få melk. Kan jo ikke fortsette sånn!! Hva gjør jeg? Hun sover urolig også...

Need some help!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240265-1-%C3%A5r-og-puppegal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ammer ikke, men min ett-åring er også sånn.. Kan begynne å gråte hvis jeg går på badet f.eks og kommer etter i den farta. Livredd for at jeg skal gå. Kommer helt tidem krabbende bort til meg og reiser seg etter beina mine og vil bæres. helt håpløst noen ganger. jeg tror klenginga og sutringa til poden min kommer av at han er redd jeg skal gå fra han siden jeg har jobba noen uker, så hatt ferie for så å jobbe litt. ble sånn etter ferien da jeg begynte å jobbe igjen. pappa er heller ikke bra nok når han gråter.

han sover også dårlig om natta og våkner fra 1 - 4 ganger i løpet av kvelden/natta. Utrolig slitsomt! :( Håper det bare er en periode. Lar han sutre jeg når han ser på meg med geip. Gråter han for andre ting tar jeg han opp med en gang. Tror fort det kan bli en dårlig vane hvis ungene får vilja si med en gang i denne alderen, for de lærer fort hva som funker og ikke funker. :) Tror man må være bestemt selv om det også er litt søtt at det er mamma som er tingen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...