ringerikskringla Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 jeg har vært litt små forkjølet i noen dager og i går kveld begynte jeg og få vondt i halsen.. og når jeg sto opp i dag tidlig så var stemmen min borte.det bare piper og er helt sylta. og i 3 uker fremover så er sjefen min på ferie så det er kun meg igjen.så det er uaktuelt og være hjemme. jobber i ett butikk bakeri hvor jeg må fly fra varmen i butikken og inn på kjøl og frys.ingen heldig kombinasjon. akkurat i dag fikk jeg ei til og jobbe dag for meg så dagen i dag skal jeg tilbringe på sofaen. 0 Siter
Gjest corsodyl Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Løp på apoteket og kjøp Corsodyl. Gurgle halsen med det morgen og kveld, så forvinner halsvondtet raskere. 0 Siter
Spirello Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Spis masse fersk hvitløk! God bedring da. 0 Siter
Gjest Host-nys-hark Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Er det sånn helse- og hygienemessig forsvarlig at en så forkjølet person håndterer matvarer og driver med kundebehandling (og sprer basillusker)? Jeg gremmes hver gang jeg opplever noe tilsvarende som det du beskriver her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.