Gjest syns synd på meg selv nå Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 På en måte, så kunne hverdagen gjerne startet nå, hvis alt kunne vært som det burde! Her sitter jeg hjemme med de to eldste, mens lillemann på 2,5 ligger på isolat med 40 i feber og vondt imagen. Ingen vet enda hva det er, men de har utelukket blindtarmbetennelse. Ferien måtte vi avbryte en uke før tida siden ungen ble syk, og turen hjem i grusom varme med så sykt barn unne jeg ingen! Så nyt ungene selv om de krangler litt. Og vet du, hvis jeg har mye jeg skal gjøre så er jeg bitch nok til å nekte ungene å male (som er noe griseri) og å tegne med tusj, som ofte havner alle andre steder enn der de skal! La ungene leke med vanlige leker på sitt rom, de skal ikke fotfølges hele tiden! jeg har både malt hus utvendig, klippet plen, vasket osv med ungene tilstede. (det slår meg at mine unger må være veldig selvstendige) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240331-fy-flate/page/2/#findComment-1859130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelull Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 På en måte, så kunne hverdagen gjerne startet nå, hvis alt kunne vært som det burde! Her sitter jeg hjemme med de to eldste, mens lillemann på 2,5 ligger på isolat med 40 i feber og vondt imagen. Ingen vet enda hva det er, men de har utelukket blindtarmbetennelse. Ferien måtte vi avbryte en uke før tida siden ungen ble syk, og turen hjem i grusom varme med så sykt barn unne jeg ingen! Så nyt ungene selv om de krangler litt. Og vet du, hvis jeg har mye jeg skal gjøre så er jeg bitch nok til å nekte ungene å male (som er noe griseri) og å tegne med tusj, som ofte havner alle andre steder enn der de skal! La ungene leke med vanlige leker på sitt rom, de skal ikke fotfølges hele tiden! jeg har både malt hus utvendig, klippet plen, vasket osv med ungene tilstede. (det slår meg at mine unger må være veldig selvstendige) Ehm, altså: Hvis du tror at jeg "gjeter" ungene mine til enhver tid, tar du _gruelig_ feil... Men når det pissregner store katter, ungene vil ut, men vil ikke ut likevel, og du skal gjøre 1000 ting i huset, er det veldig greit at de sitter _på et sted_ og gjør ting! Ikke flyr rundt med klissklass, tusjer og skitne sko i hele huset. Jeg synes det da er mer praktisk at de sitter ved det samme bordet, og tegner/maler. Og da vet jeg at det blir klin, men det klinet er på et sted! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240331-fy-flate/page/2/#findComment-1859233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelull Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 På en måte, så kunne hverdagen gjerne startet nå, hvis alt kunne vært som det burde! Her sitter jeg hjemme med de to eldste, mens lillemann på 2,5 ligger på isolat med 40 i feber og vondt imagen. Ingen vet enda hva det er, men de har utelukket blindtarmbetennelse. Ferien måtte vi avbryte en uke før tida siden ungen ble syk, og turen hjem i grusom varme med så sykt barn unne jeg ingen! Så nyt ungene selv om de krangler litt. Og vet du, hvis jeg har mye jeg skal gjøre så er jeg bitch nok til å nekte ungene å male (som er noe griseri) og å tegne med tusj, som ofte havner alle andre steder enn der de skal! La ungene leke med vanlige leker på sitt rom, de skal ikke fotfølges hele tiden! jeg har både malt hus utvendig, klippet plen, vasket osv med ungene tilstede. (det slår meg at mine unger må være veldig selvstendige) Du er kanskje ny her? Og har ikke lest om mine unger før, skjønner jeg... Mine unger leker seg supert ilag, til vanlig! De leker med vanlige leker på rommene sine, de leker flott sammen ute. Hadde de ikke gjort det, kunne jeg ikke fått gjort noe av det jeg gjør hver dag. Men det finnes faktisk dager da ungene ikke er "i slag", og deres dårlige humør sammen med mitt blir kaos. Men siden du er perfekt, skjer vel aldri det hos deg! Du som har så selvstendige unger...;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240331-fy-flate/page/2/#findComment-1859235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nysgjerrige meg! Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Selvfølgelig har vi hatt oppvaskmaskin. Du tror da vel ikke at jeg har levd som oppvaskhater i årevis uten oppvaskmaskin? *ler* Maskina kan bare ikke installeres enda i leiligheten vi er flyttet inn i pga rørproblemer. Om vi planlegger flere barn? Hvorfor lurer du på det? For jeg trodde du var den asterix her som hadde plenty unger fra før, og lurte på om dere aldri skulle stoppe før naturen sa stopp lixom! :-) Om du er den asterixen, hvordan får dere da plass i en leilighet alle mann? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240331-fy-flate/page/2/#findComment-1859385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 For jeg trodde du var den asterix her som hadde plenty unger fra før, og lurte på om dere aldri skulle stoppe før naturen sa stopp lixom! :-) Om du er den asterixen, hvordan får dere da plass i en leilighet alle mann? Jeg har 8 om det er det du mener med plenty, og nei, vi skal ikke ha flere. Plass i en leilighet ja. Har hele 40 kvm å tumle rundt på for tiden vi. ;-) *ler* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240331-fy-flate/page/2/#findComment-1859449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du er kanskje ny her? Og har ikke lest om mine unger før, skjønner jeg... Mine unger leker seg supert ilag, til vanlig! De leker med vanlige leker på rommene sine, de leker flott sammen ute. Hadde de ikke gjort det, kunne jeg ikke fått gjort noe av det jeg gjør hver dag. Men det finnes faktisk dager da ungene ikke er "i slag", og deres dårlige humør sammen med mitt blir kaos. Men siden du er perfekt, skjer vel aldri det hos deg! Du som har så selvstendige unger...;-) Har lest innlegget mitt en gang til idag, var vel noe hovmodig. Er helt utav meg selv for tiden, og tenker nok ikke like klart hele tiden. Beklager;-) Føler meg laaaangt fra perfekt her jeg sitter hjemme mens min lillemann ligger på sykehuset... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240331-fy-flate/page/2/#findComment-1859809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelull Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Har lest innlegget mitt en gang til idag, var vel noe hovmodig. Er helt utav meg selv for tiden, og tenker nok ikke like klart hele tiden. Beklager;-) Føler meg laaaangt fra perfekt her jeg sitter hjemme mens min lillemann ligger på sykehuset... Å, unnskyld meg! Jeg hadde ikke fått med meg at minsten var på sykehuset, heller... No hard feelings, - eller!? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240331-fy-flate/page/2/#findComment-1860682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.