Sybe Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Nå har jeg fått disse forb.... hemorridene igjen! Jeg hadde det en stund etter fødselen, men nå har de dukket opp på nytt, veldig vanskelig å få bort, også er det veldig vondt! Jeg har prøvd Scheriproct, men det hjalp ikke. Hjelper det med stikkpiller man får på resept? Noen som har andre gode tips? 0 Siter
Gjest beenthere Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Mine forsvant da jeg startet med babysvømming..... 0 Siter
simane Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Mine forsvant da jeg begynte å trimme igjen etter fødselen. Da fikk jeg bedre fart på tarmen. Det er iallefall viktig å spise jevnlig og fiberrik kost samt rikelig med drikke. Ellers kan du jo høre på apoteket om det er noe man kan ta. 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 la legen se på det,om ingen piller salver hjelper.legen kan fryse dem bort-et enkelt inngrep, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.