Gå til innhold

Hei og noen her som har adoptert fra Nepal?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Dette ser ut som et fint forum. Har nå sendt inn adopsjonssøknad for noen måneder siden og venter på at barnevernet skal begynne saksbehandlingen. Har ikke valgt land enda, men vi tenker på Nepal. Er det noen her som har erfaring med adopsjon fra Nepal?

Fortsetter under...

Hei på deg,

vi har adoptert en datter fra Nepal og anbefaler det på det varmeste. Vi har en egen klubb vi som er i Adopsjonsforum og har adoptert fra Nepal. send meg gjerne en mail om du vil ha mer kontakt. Ellers så anbefaler jeg at du går inn på FUB'en der er det mange som skal adoptere og et utrolig fint forum som hjalp meg gjennom ventetiden, vi fikk en datter nå på tirsdag (fra Kina denne gangen siden vi ønsket oss en jente andre gang vi adopterte også).

Hei!

Vi har en sønn fra Nepal og vil absolutt annbefale adopsjon derfra!

Har du en mailadresse jeg kan nå deg på kan vi jo snakkes mere ;-)?

Masse hilsen

Hei igjen og tusen takk for svar! Så fint å høre at det er folk her som har adoptert fra Nepal og som også anbefaler det :) Har inntrykk av at det er få adopsjoner fra Nepal.

Det hadde vært veldig fint å ha mere kontakt med dere og jeg har mange spørsmål bl.a. om ventetid etter at papirene var oversendt Nepal, forholdene på barnehjemmet i Kathmandu osv, osv. Men desverre har jeg ikke en mailadresse som jeg kan legge ut her nå. Men jeg skal prøve å få meg en mailadresse og legge den ut snarest mulig.

Ha en fin helg :)

Hei igjen og tusen takk for svar! Så fint å høre at det er folk her som har adoptert fra Nepal og som også anbefaler det :) Har inntrykk av at det er få adopsjoner fra Nepal.

Det hadde vært veldig fint å ha mere kontakt med dere og jeg har mange spørsmål bl.a. om ventetid etter at papirene var oversendt Nepal, forholdene på barnehjemmet i Kathmandu osv, osv. Men desverre har jeg ikke en mailadresse som jeg kan legge ut her nå. Men jeg skal prøve å få meg en mailadresse og legge den ut snarest mulig.

Ha en fin helg :)

Hei, hvis Nabina eller Ank72 leser dette inlegget og fortsatt kan tenke seg å ta kontakt så skriv til meg på [email protected]

• 1 måned senere...
venter21365381024

Ja, vi har, og er i gang med nr 2. Anbefaler Nepal varmt, men veldig uforutsigbart mtp tid, det kan gå fort og sakte i alle faser.... så det er bare å innstille seg på fleksibilitet! Snakk med Adopsjonsforum ifht ønsket om kontakt med familier som har adoptert derfra. AF formidler navn og tlf nummer. Vi har også en egen Nepalklubb som treffes hver sommer, kjempetrivelig for små og store!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...