Gå til innhold

Gutt 6 år


mor2barn

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 6 år som har ufrivillig vannlating både på dag og natt. Det som plager meg mest er at han tisser på seg på dagtid,da han skal begynne på skolen til høsten. Så det jeg lurte på er om et alternativ kan være og prøve osteopati. Jeg har lest om det men jeg vet ikke om det har vært noen positive resultater med den behandlingsformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til mor2barn Når det gjelder spørsmålet ditt om osteopati, har jeg ingen erfaring på det.Håper det er noen som kan svare deg som har hørt om det i forbindelse med barn som tisser på seg.

Det jeg ellers vil råde dere til er å se litt på tissemønsteret hans på dagtid. Det er viktig at han har faste dotider. Minst 5 - 6 ganger pr. dag. Evt. ta dette opp med barnelegen,for å høre om de vil utrede noe videre. Kanskje også en henvisning til uroterapeut kan være nyttig dersom det finnes der dere bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...