Gå til innhold

Ei lita tulle med masse hår :)

Anbefalte innlegg

Lillemor ble født med masse hår og nå 3,5 mnd etter har hun endel ennå selv om det er blitt betydelig tynnere i bakhodet ;)

Mest har hun på toppen, og for å få orden på "kråkereiret" bruker jeg tynne plaststrikker kjøpt på H&M. Strikkene har jeg fått av en venninne og de er supre. Lugger ikke og sitter fint i litt tynt babyhår.

Problemet nå er at jeg ikke får tak i flere. De selges i små poser med mange i, men det er jo utsolgt overalt. noen som vet om hvor jeg kan få tak i...?

God kveld fra oss

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240510-ei-lita-tulle-med-masse-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Jeg brukte også sånne før på snuppa mi, men jeg syntes det var så vanskelig å få dem satt dem i håret. Så små strikker, og så tynt hår. Men siden du liker dem så har du sikkert funnet en teknikk.

Jeg har fortsatt posen med sånne strikker, jeg brukte ikke så mange.. *sende deg resten*

De strikkene jeg synes er supre er noen små små tråd-strikker, hvis du skjønner hva jeg mener. At det er liksom et lag med tøy/stoff/tråd utenpå strikken, eller strikken er infiltrert i dette her, minismå sådan, de er lette å sette i for de er ikke så stramme og små som de gummistrikkene, og de sitter supergodt i håret og lugger ikke. De kjøpte jeg på Rimi, i den "billig-avdelingen" til 10 kr eller så. Svær pakke.

Jeg ser nå at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt i det hele tatt.. men men ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...