Gå til innhold

Hva skal jeg ta betalt?

Anbefalte innlegg

Blomsterflor

Jeg er dagmamma og har blitt spurt om å ha det ene dagbarnet mitt på overnatting neste helg, fra lørdag - søndag. Han skal komme lørdag formiddag og blir hentet søndag formiddag.

Nå lurer foreldrene på hva jeg vil ha betalt, men jeg aner ikke. Hva synes dere?

Takknemlig for alle svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240528-hva-skal-jeg-ta-betalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

11

• flisa

5

• KaVa

5

• Blomsterflor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12

Tja, jeg har en tendens for og betale for mye, og har funnet ut at det varier veldig.

En plass mellom det flisa sier og jubalong70?

Og så varier det vel fra hvor du bor? Altså, by eller bygd.

Da jeg satt barnevakt i min ungdom, fikk vi 100 kr, 150 om vi overnattet, men så skulle jeg passe ett barn en kveld for noen som kom fra Oslo, og var på besøk i vår lille bygd. Da fikk jeg 500, holdt jo på og gå i bakken jo, det var mye det synes jeg! Men de ville gi så mye, så jeg var overlykkelig (du vet, det koster og være ungdom ;-) )

Annonse

Blomsterflor

Hotellpris det jo...

Takk for svar :-)

Tar vanligvis 200,- pr dag, så 500,- høres greit ut når det blir såpass mange timer. Å passe vesletassen "tar" jo mye av helgen min i tillegg til at jeg føler at det er et veldig ansvar å ha ham om natten.

Det ordner seg nok uansett!

Jeg synes at barnepass i 24 timer skal betales skikkelig, jeg. Ser at flisa foreslår 200 og jubalong foreslår 500. Jeg legger sammen dette og får 700 - som er mitt forslag.

Å ta vare på et barn et døgn, er et ansvar. Det er i tillegg helgearbeid og nattarbeid. Jeg synes du skal ha betalt deretter!

Annonse

200,-

Det er ikke rare timebetalingen det.

Hadde det vært barnebarn så kan jeg skjønne at man gjør det gratis,men ikke andre barn.

Og særlig når man passe flere barn i uke,så er det greit med litt fri i helgene.

Så jeg hadde ikke bare gjort det får 200 kroner

600-700 kroner høres bra ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...