Gå til innhold

Hva skal jeg ta betalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

11

• flisa

5

• KaVa

5

• Blomsterflor

2

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455

Tja, jeg har en tendens for og betale for mye, og har funnet ut at det varier veldig.

En plass mellom det flisa sier og jubalong70?

Og så varier det vel fra hvor du bor? Altså, by eller bygd.

Da jeg satt barnevakt i min ungdom, fikk vi 100 kr, 150 om vi overnattet, men så skulle jeg passe ett barn en kveld for noen som kom fra Oslo, og var på besøk i vår lille bygd. Da fikk jeg 500, holdt jo på og gå i bakken jo, det var mye det synes jeg! Men de ville gi så mye, så jeg var overlykkelig (du vet, det koster og være ungdom ;-) )

Jeg fikk en femtilapp hos naboen.

Gjest Shira12

Jeg fikk en femtilapp hos naboen.

Lurer på om vi fikk det i starten, men så økte det til hundre, pga at vi *kremt* ikke var så villige til og sitte barnevakt lengre, kunne jo gå glipp av noe i vennegjengen! :-)

Du, by the way, alt dette styret med prøver, viste seg at det er bare en blodprøve jeg trenger og ta, og den kan jeg ta her ute.

Sukk, mye stress for lite...

hare1365380455

Lurer på om vi fikk det i starten, men så økte det til hundre, pga at vi *kremt* ikke var så villige til og sitte barnevakt lengre, kunne jo gå glipp av noe i vennegjengen! :-)

Du, by the way, alt dette styret med prøver, viste seg at det er bare en blodprøve jeg trenger og ta, og den kan jeg ta her ute.

Sukk, mye stress for lite...

Jeg satt ikke så ofte barnevakt, men det var ikke den helt store betalingen...

Så da får du tatt den blodprøven i neste uke? Håper det går bedre snart... :)

Gjest Shira12

Jeg satt ikke så ofte barnevakt, men det var ikke den helt store betalingen...

Så da får du tatt den blodprøven i neste uke? Håper det går bedre snart... :)

Jeg kunne ikke ta den her ute allikevel, sukk, enkelt skal det ikke være.

Men jeg må på lokalsykehuset, går greitt det, er ikke så langt. Må gjøre det i løpet av neste uke. Fikk kopi av epikrisen min i dag, og blodet mitt var for surt, og er ikke det bedre, må det reguleres med medisiner.

Hadde også litt lavt B12, så det kan jo også være med på og gjøre meg uopplagt, skal sjekke det igjen om noen mnd.

Men alt dette er ting som kan gjøres noe med, og det er bra! :o)

Annonse

hare1365380455

Jeg kunne ikke ta den her ute allikevel, sukk, enkelt skal det ikke være.

Men jeg må på lokalsykehuset, går greitt det, er ikke så langt. Må gjøre det i løpet av neste uke. Fikk kopi av epikrisen min i dag, og blodet mitt var for surt, og er ikke det bedre, må det reguleres med medisiner.

Hadde også litt lavt B12, så det kan jo også være med på og gjøre meg uopplagt, skal sjekke det igjen om noen mnd.

Men alt dette er ting som kan gjøres noe med, og det er bra! :o)

Litt etter litt, så blir du bedre og bedre! Du vet nå hva som skal ordnes og det er fint. :)

Trenger du B12 kan du bli veldig uopplagt, ja. God bedring! Nå er det helg og du har fått noen svar. :D

Gjest Shira12

Litt etter litt, så blir du bedre og bedre! Du vet nå hva som skal ordnes og det er fint. :)

Trenger du B12 kan du bli veldig uopplagt, ja. God bedring! Nå er det helg og du har fått noen svar. :D

Takk :o)

Jeg føler meg bedre i dag. Nå har jeg spist litt også, og i kveld tenkte jeg og la det stå til og spise masse masse reker. (og litt hvitvin da ;-) )

Annonse

Gjest Shira12

Så du vet det med en gang altså? Bra! :) Det er sunt å kose seg litt av og til! ;)

Ja, tro meg, om magen ikke tåler det, så merker jeg det ganske kjapt ja.

Det er godt med noen kosekvelder innimellom ja :o) I morgen blir jeg og guttungen helt alene hjemme, tomt i alle nabohus, og jeg må innrømme det at jeg gleder meg :o)

hare1365380455

Ja, tro meg, om magen ikke tåler det, så merker jeg det ganske kjapt ja.

Det er godt med noen kosekvelder innimellom ja :o) I morgen blir jeg og guttungen helt alene hjemme, tomt i alle nabohus, og jeg må innrømme det at jeg gleder meg :o)

Det er fint å være alene av og til, ja! Som regel er jeg jo aldri det.... :)

Gjest Shira12

Det er fint å være alene av og til, ja! Som regel er jeg jo aldri det.... :)

Jeg pleier og få en kveld eller to alene, men i sommer har det krydd av folk her. Så nå har jeg satt en vinflaske (enda en ;-) ) i kjøleskapet, så i morgen kveld har jeg en date med dol og den flaska :o)

hare1365380455

Det er sjelden de to tingene svikter ;-)

Må ta en rolig dag i dag, magen var snill i går, men tar hevn i dag.

Det var jo det jeg lurte på i går... Om du ikke ville merke noe litt senere. God bedring! Så får du kose deg litt forsiktig i kveld! ;)

Gjest Shira12

Det var jo det jeg lurte på i går... Om du ikke ville merke noe litt senere. God bedring! Så får du kose deg litt forsiktig i kveld! ;)

Takker. Det går seg nok til. Hadde en litt stor frokost i dag også, det hjelper vel ikke akkurat på.

Det er uansett for varmt til og gjøre noe som helst i dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...