Gå til innhold

På vei ned i vekt - milepæl!

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Hei alle sammen.

De fleste har vel sluttet å følge med for evigheter siden, men jeg startet et prosjekt for å få orden på helsa mi for ca to og et halvt år siden. Var ubeskrivelig overvektig og alt annet enn sunn.

Siden jeg startet har jeg hatt et lite rituale på å skrive et innlegg her på "hjemmeforumet" mitt når jeg når nye milepæler, og i dag vil jeg skrive et igjen.

Jeg har per i dag gått ned førtito kilo!!! Ikke verst vel?

Er i kjempeform, trener jo en del og føler meg helt topp. Synes fortsatt ikke jeg forsaker noe særlig. Jeg spiser som regel det jeg har lyst på og tenker ikke så mye på hva jeg ikke spiser lenger. Det viser seg at sunt kosthold kan visst bli en vane det også...

Fortsatt kan jeg sikkert ta av ti kilo eller noe sånt, men det stresser jeg overhodet ikke med. Jeg er flott, føler meg flott også. Stortrives fra topp til tå :-)

Til alle dere andre som sliter med vekten - ikke gi opp. Det nytter!

Og til alle: Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240557-p%C3%A5-vei-ned-i-vekt-milep%C3%A6l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dory

4

• flisa

3

• Gemini

3

• filiokus81

3

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Har ikke fulgt med, og hører ikke hjemme på dette forumet, men måtte bare si gratulerer!

*Imponert* så flott da!

Det må føles herlig:)

Selv har jeg gått ned ca 10 kg, og er veldig glad og stolt.

Nå elsker jeg å trene og ha ett aktiv liv. Spiser en del sjokolade jeg da... Men det trenes tydeligvis av...:)

Ha en strrålende dag!! Og vær veldig fornøyd med deg selv.

Gjest Valnøtt

Hei!

Har ikke fulgt med, og hører ikke hjemme på dette forumet, men måtte bare si gratulerer!

*Imponert* så flott da!

Det må føles herlig:)

Selv har jeg gått ned ca 10 kg, og er veldig glad og stolt.

Nå elsker jeg å trene og ha ett aktiv liv. Spiser en del sjokolade jeg da... Men det trenes tydeligvis av...:)

Ha en strrålende dag!! Og vær veldig fornøyd med deg selv.

Takk, og det er jeg :-) Du har vært kjempeflink du også! Ville bare gi deg et lite tips - man får masse sjokolade uten sukker. Smaker som vanlig sjokolade!

Takk, og det er jeg :-) Du har vært kjempeflink du også! Ville bare gi deg et lite tips - man får masse sjokolade uten sukker. Smaker som vanlig sjokolade!

Oj! Hører gjrne hva slags sjokolade:)

Jeg er å blir en sjokoladeelsker...:)

forresten, kan jeg spørre deg hva du drikker? Jeg er veldig glad i PepsiMax, men er usikker på om hvor bra det er... Får ikke noe mer lyst på søtt av det, men uansett greit med tips:)

Skal ikke mer ned, men ønsker å holde meg der jeg er:))

Annonse

Sjokolade uten sukker? Hvor får du det? Hva heter de?

Jeg må nemlig ha meg litt sjokolade hver dag....

Annonse

Kjempeflott! Det er en stor ting å legge om kostholdet og holde det slik :-)

Jeg tror også at trening kombinert med et normalt godt kosthold er det beste for å gå ned i vekt. Det hjelper ikke å kutte ut alt sukker og fett hvis man ikke beveger seg.

Lykke til videre!

Sjokolade uten sukker? Hvor får du det? Hva heter de?

Jeg må nemlig ha meg litt sjokolade hver dag....

På Rema her finnes det to sorter sukkerfri sjokolade.

Det ene merket heter "Sukkerfritt", og jeg tror de bruker hovedsaklig maltinol som søtstoff. Lurer på om det er produsert i Danmark.

Det andre merket husker jeg ikke hva heter, men det er en typisk diabetikersjokolade jeg vet jeg har sett i hyllene lenge. Aldri prøvd den, og aner ikke hva som er i.

Det kan jo være verdt å merke seg at sukkerfri sjokolade ofte inneholder like mange kalorier som vanlig sjokolade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...