Gå til innhold

husmødre og matlaging

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

tusen takk:) vet du om det setter smak og?

Det setter ikke smak om du bare bruker littegrann for å få farge. Det skal ikke så mye til bare for å få farge og da blir det ikke noe smak. Men om du skulle bruke så mye at det blir litt smak så er ikke gurkemeie et sterkt krydder.

Det setter ikke smak om du bare bruker littegrann for å få farge. Det skal ikke så mye til bare for å få farge og da blir det ikke noe smak. Men om du skulle bruke så mye at det blir litt smak så er ikke gurkemeie et sterkt krydder.

"Men om du skulle bruke så mye at det blir litt smak så er ikke gurkemeie et sterkt krydder. "

Og ikke noe spesielt godt på smak om det blir for mye, synes jeg:o)

"Men om du skulle bruke så mye at det blir litt smak så er ikke gurkemeie et sterkt krydder. "

Og ikke noe spesielt godt på smak om det blir for mye, synes jeg:o)

Jeg er revmatiker så jeg pøser av til på med litt gurkemeie for det er kjent at det virker mot revmatisme. Har vent meg til smaken, men jeg bruker ofte en god del chili eller kajenne samtidig. Men litt bare for fargens skyld gir jo ingen smak

Ringblomst (nordens safran) vil jeg tro at farger risen gul. Men jeg har aldri prøvd. Ellers kan du blande i litt konditorfarge da risen er ferdigkokt. Da kan du jo servere rosa ris en dag :-)

Da jeg var lita likte jeg ikke hvit saus,men med litt konditorfarge smakte den jo himmelsk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...