Gjest tullehøna Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg mener at en 6-åring (med en 4-årig søster som også følger med) ikke bør se filmer som NARNIA og James Bond. Ei heller spille Star Wars-spill. Er spent på hva dere der ute mener. Er jeg for snerpete? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Nei, jeg synes ikke du er snerpete, jeg er enig med deg. ( har en 7 åring og en 4,5-åring sjøl) 0 Siter
skygge Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Er enig med deg ang. star wars og james bond. Narnia har min 7 åring sett, men hun er moden for alderen. Søsteren hennes 4 år, fik ikke lov til å se den. Syns ikke du er for streng. 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Er Narnia så ille da? den har vi da sett mange ganger her i huset. 0 Siter
Gjest tullehøna Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Er Narnia så ille da? den har vi da sett mange ganger her i huset. Hei, jeg har ikke sett filmen, men ser på coveret at den har 11-års grense. Så jeg tror den ikke passer så bra for barna våre ennå, som nettopp er blitt 6 vs 4 år gamle... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 7-åringen her har sett Narnia sammen med pappaen sin. Star Wars og James Bond er helt uakuelt. 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hei, jeg har ikke sett filmen, men ser på coveret at den har 11-års grense. Så jeg tror den ikke passer så bra for barna våre ennå, som nettopp er blitt 6 vs 4 år gamle... ok - den passet godt til oss i alle fall - våre er 4, 9 og 14 -men de ser det aldri alene da -første gangen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg elsker Narnia selv, men snart 6-åringen her i huset har fått beskjed om at han får se filmen når han har lest boka. Ingen bestemt aldersgrense, med andre ord - men en slags modenhetsgrense. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.