nitni Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er litt rar jeg, skjønner du. Jeg synes ikke olabukser er penbukser. Og så synes jeg også at første skoledag da pynter man seg litt. Ikke mye, men litt. Det er det samme med 17. mai. Jeg ser så mange med nye olabukser i 17.mai-toget, og jeg synes ikke det er noe fint i det hele tatt. Andre får gjøre som de vil, og så gjør jeg det også Er veldig enig med deg ang. 17.mai og dongeri, men utvalget av penklær til gutt er elendig (merker det nå når jeg har gutt etter 2 jenter) og jeg tror nok ofte at det er det som gjør at mange "ender opp med" dongeri. Til første skoledag synes jeg en ny/pen dongeribukse er greit. Med en litt pen genser/skjorte til er det både praktisk og pent. På skola skal det være praktiske klær, og første skoledag tilbringes jo ikke bare inne, men også ute på lekeplass/skolegård. Jeg liker at ungene (nå bare et skolebarn) er pene i tøyet første skoledag, men velger alltid litt penere hverdagsklær -og som regel noe nytt siden de trenger nye klær hver høst likevel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240812-skole-gutt/page/2/#findComment-1863076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ..og jeg er sikkert enda rarere, for vi må ut å kjøpe klær neste uke..jeg hadde ikke en gang tenkt at han "måtte" ha nye klær første skoledagen! :-) Forøvrig syns jeg jo dongribukser kan være fine nok jeg, - mange av de andre buksene er så fulle av utenpå-lommer eller trykk og annet dill at de blir veldig fort "uryddige" - syns nå jeg da. Jeg er like rar. Min eldste fikk ikke nye klær til første skoledag, han hadde vanlig penbukse og kortarmet skjorte som han hadde brukt før. Til minstemann skal jeg kjøpe nytt, men mest fordi hans pentøy ikke er så pent lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240812-skole-gutt/page/2/#findComment-1864286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.