Gå til innhold

ett stort problem!!!!

Mcgraw

Anbefalte innlegg

Har ett stort problem.

Har fått vite at kjæresten til kameraten min er interisert i meg.

Hun har likt meg siden januar uten at noen har visst noe.

Hun er villig til å gjøre det slutt med han og bli sammen med meg.

Hva skal man gjøre når man får vite slik? Er veldig vanskelig særlig når hun sammen med kameraten min da.

Men hun har det jo ikke så veldig bra sammen med han heller da.

Noen bra tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke verdt det

Hun høres ikke ut som noen jeg ville vært sammen med!

Hun er sammen med en fyr, selv om hun har vært betatt av en annen i trekvart år, og hun kan tenke seg å gjøre det slutt med ham _hvis_ hun kan bli sammen med den andre fyren?

Hadde hun gjort det slutt med kjæresten når hun var i et dårlig forhold og hadde falt for en annen, og så vært alene en periode, så kunne dere jo tatt det derfra, funnet ut om det var verdt å risikere ditt forhold til kameraten din og gjøre ham lei seg. Da kunne du snakket med vennen din også, når det tross alt var snakk om en dame det hadde vært slutt med en lang stund.

Men jeg ville ikke risikert vennskapet for en dame som over tid er sammen med en som hun selv ser på som nest best og som hun ville droppe for en annen når som helst. Det er hun ikke verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Been there, done that

Spennende saker, men ofre en tanke til kompisen din også da!

Selvsagt sier hun til deg at hun ikke har det bra. Et urgammelt jenteknep for å få sympati og dekke over mindre "riktige" handlinger. Hadde hun vært _så_ forelska i deg, hadde hun nok ikke klart å være sammen med han hun er sammen med nå.

Så hva når dere krangler og hun savner eksen. Hadde du da likt om han hadde "tatt" dama di??

Kjærester kommer og går, venner varer. Det ligger faktisk noe i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres ikke helt god ut.

Det er ikke verdt å ofre et godt vennskap for henne, så det er nok best at du holder fingrene av fatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende saker, men ofre en tanke til kompisen din også da!

Selvsagt sier hun til deg at hun ikke har det bra. Et urgammelt jenteknep for å få sympati og dekke over mindre "riktige" handlinger. Hadde hun vært _så_ forelska i deg, hadde hun nok ikke klart å være sammen med han hun er sammen med nå.

Så hva når dere krangler og hun savner eksen. Hadde du da likt om han hadde "tatt" dama di??

Kjærester kommer og går, venner varer. Det ligger faktisk noe i det.

Ja jeg er helt enig det er begge sier her.

Men hun har det virkelig ikke bra i forholdet med han. det har jeg sett selv med mine øyne.

Ingen av de han har vært sammen har hatt bra med han. For han liker å ha makt over de han er sammen med.

Hun får nesten ikke lov noen ting av det hun vil. Han bestemmer det meste.

Han har til og med gjort ting mot meg. Som han ikke burde ha gjort. Så egentlig så kan jeg ikke kalle han kamerat.

For det han gjorde mot meg var rett

og slett hven,for noe jeg var uskyldig i....

Hun tør jo ikke gjøre det slutt med han for hun er redd for hva han skal finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Been there, done that

Men hun har det virkelig ikke bra i forholdet med han. det har jeg sett selv med mine øyne.

Ingen av de han har vært sammen har hatt bra med han. For han liker å ha makt over de han er sammen med.

Han har til og med gjort ting mot meg. Som han ikke burde ha gjort. Så egentlig så kan jeg ikke kalle han kamerat.

Hun tør jo ikke gjøre det slutt med han for hun er redd for hva han skal finne på.

Vel, er alltid skummelt når man ikke gjør det slutt ene og alene pga forholdet, men må vente til man har en back up i vente. Synes hun er urimelig som blander deg inn i dette og lar deg automatisk bli en som må ta støyten når han hun er sammen med får greie på saken. For tro meg - det må du.

I bunn og grunn er ikke dette din business. Det at hun ikke klarer å slå opp..javel, hvorfor forteller hun deg det? For at du skal slå opp for henne? For å gjøre det 'lovlig' å flørte med deg mens hun er opptatt?

Jeg konstaterer igjen; ved å blande deg inn i dette tar du frivillig på deg æren av et trekantdrama uten like hvor du vil bli den som må ta mest skyld (hvem er enklest å skylde på, en liten, søt jente, eller kompisen som burd vite bdre?) Hvis hun vil bli sammen med deg, fint, men la henne nå få vite at hun må se å være singel først! Hun prøver jo å fikse det slik at hun kan ha deg på si fordi hun ikke tørr å slå opp. Forkastelig fra henne, naivt og dumt fra din side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligg laaaaangt unna!!!

Skulle det evt. bli slutt mellom dem, og hun kommer til deg. Så får du vurdere om hun er verdt å risikere vennskapet over. Hvis ikke, så styrer du unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er alltid skummelt når man ikke gjør det slutt ene og alene pga forholdet, men må vente til man har en back up i vente. Synes hun er urimelig som blander deg inn i dette og lar deg automatisk bli en som må ta støyten når han hun er sammen med får greie på saken. For tro meg - det må du.

I bunn og grunn er ikke dette din business. Det at hun ikke klarer å slå opp..javel, hvorfor forteller hun deg det? For at du skal slå opp for henne? For å gjøre det 'lovlig' å flørte med deg mens hun er opptatt?

Jeg konstaterer igjen; ved å blande deg inn i dette tar du frivillig på deg æren av et trekantdrama uten like hvor du vil bli den som må ta mest skyld (hvem er enklest å skylde på, en liten, søt jente, eller kompisen som burd vite bdre?) Hvis hun vil bli sammen med deg, fint, men la henne nå få vite at hun må se å være singel først! Hun prøver jo å fikse det slik at hun kan ha deg på si fordi hun ikke tørr å slå opp. Forkastelig fra henne, naivt og dumt fra din side!

Ja det enkleste er bare holde seg unna egentlig. Tror nok det er den beste løsningen.

Nei hun vil ikke at jeg skal gjøre slutt for henne. Hun vil det selv. Men

hun er redd for hva vil finne på eller gjøre når hun gjør det slutt.

Men tror nok ikke jeg vil satse på noe forhold med henne selv om hun blir singel. Det er for risikabelt.

For jeg vet hva han er i stand til gjøre.

Han fikk meg kent føles messig for noen år siden. Pga av at ei jente han var veldig forelsket i... Kysset meg uten at jeg fikk reagert eller noe. Det var bare ett enkelt kyss. Men det var nok til at han tok sikkelig hevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Du holder vekk til hun evt. slår opp med kameraten din. Og du gjør heller ikke noe med henne uten å snakke med kameraten din først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest snurrespretten

Og hva kommer han til å gjøre med deg da hvis dere blir sammen? Må tenke litt på det og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Det er en uskreven regel å holde seg unna venners ekser. Så enkelt er det.

*hahahaha* Du er klar over at du svarer i en tråd som er 5,5 ÅR gammel?! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...