org Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Hei, turen går snart til Namskogan familiepark. Jeg har sett flere her inne som har skrytt av parken, og lurer på om det er noe spesielt det er lurt å ha med dit? Er det butikk, mulighet for grilling (engangsgriller) osv? Takk for svar! Jeg gleder meg stort til å dra dit! 0 Siter
edlih Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Heisan. Kanskje du finner svar her? http://www.namsskogan-familiepark.no/ God tur! 0 Siter
laban Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det er massevis av steder hvor man kan spise medbragt mat. Det er griller på noen av spiseplassene, se under Mat og servering på parkens nettside. Der står det også at man får kjøpt pølser i kiosken, det er forøvrig butikk rett over gata, utenfor parkområdet. Dere får 3 billetter til de mest populære attraksjonene inkludert i inngangsbilletten. Vær klar over at dere voksne kan gi bort deres billetter til barna hvis dere vil. God fornøyelse! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Flere plasser å grille. Veldig koselig nede ved vannet. Der kan man også bade om været er godt. Ta ellers med noe å drikke og gode sko. Det er et par kafeer der, men min erfaring (har ikke vært der på et par år nå) er at det er ganske dyrt og ikke spesielt godt utvalg. Men bortsett fra det er parken helt fantastisk!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Ikke spis på Fjellstua innerst ved vannet, de har elendig utvalg - det er vel omtrent det eneste negative jeg har å si om stedet. ) Restauranten nede ved inngangen har veldig god mat til greie priser. (og en veldig søt kokk!) ;o) Ellers er alpin-raceren et MUST! Krasj-båtene er også knalltøft! Og dersom du har barn som er under 7-8 år er det stort stas å ta traktorlappen på elektrisk traktor! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.