Gå til innhold

Gravid tross mannen er sterilisert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anonym for i dag

Det er tilfeller der sædlederen har grodd sammen igjen...

Kanskje en ide å ta en test - just in case.

Men kan det la seg gjøre når lederene er sydd?

Leste et sted at ca 2% av inngrep var mislykket da...

Tiden vil vise :-)

Tør nesten ikke ta test vettu, snart så jeg blir skuffet hvis den er negativ...Også jeg da, som var heeeelt ferdig med å få unger.

Hilsen

hare1365380455

Tør nesten ikke ta test vettu, snart så jeg blir skuffet hvis den er negativ...Også jeg da, som var heeeelt ferdig med å få unger.

Hilsen

Ta nå en test....

Annonse

Hilsen

He, he kan skjønne hva du mener med den testen.

Hvis det er slik at 2% av inngrepene er mislykket, så betyr jo det at 2 av 100 fremdeles kan ha "karer" som kan gjøre kvinnen gravid...

Ville nok tatt en test så fort som mulig jeg. Både for eventuelt å få en skuffelse fort overstått, men også for eventuelt å forberede meg på det som da står foran...

Hold oss oppdaterte da!!!

Gjest anonym for i dag

He, he kan skjønne hva du mener med den testen.

Hvis det er slik at 2% av inngrepene er mislykket, så betyr jo det at 2 av 100 fremdeles kan ha "karer" som kan gjøre kvinnen gravid...

Ville nok tatt en test så fort som mulig jeg. Både for eventuelt å få en skuffelse fort overstått, men også for eventuelt å forberede meg på det som da står foran...

Hold oss oppdaterte da!!!

Ja, og skulle det være så galt så skal jeg komme med et nick også.

Ørkenvandreren

Jeg snakket med en spesialist i urologi på Ullevål sykehus for et par år siden, som hadde utført "noen" slike steriliseringer.

Han hadde aldri sett, lest eller hørt om _faglig_ holdbare saker hvor rekonnektering av sædlederne hadde skjedd. Ukebladhistoriene hadde han dog hørt om....

Gjest anonym for i dag

Har han vært å testet seg da ?

De skal vel egentlig det etter en viss tid, for å være sikker på at ikke noe er grodd sammen igjen.

Kan vel hende at mannen din begynner å lure nå da ..... ? Om du har vært ute "på vift" ....

Neida, sjekke seg har han ikke turt da se :-).

Tror ikke han tenker tanken på om jeg har vært på vift.

Men han har fått et lite spark i ræva nå til å sjekke seg.

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...