Gå til innhold

Vekkerklokke til skolestart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppa har hatt vekkerklokke i et par år nå, tror jeg. Den brukes ikke så ofte, opprinnelig var det for å lære henne klokken og at hun skulle se når det var OK å stå opp lørdag og søndag (ikke før morgenbarne-TV...) Vi kjøpte den på IKEA, ganske stor (Ø20cm)

Annonse

vi har startet med vekkerklokke i 2. klasse for eldstejenta.

hun arvet bare pappa's vekkerklokke, altså en helt ordinær en med store tall og helt enkel å stille. dermed styrer hun det selv. forteller bare hvilket kl.slett hun skal sette den til vekking, så står hun opp selv. utrolig deilig det :-)

men da hun var 6 år vekket vi henne selv. syntes det var så mye nytt for henne, at vi ville vente litt med vekkerklokken.

Jo, jeg tror vi må kjøpe vekkerklokke til 2.klassejenta vår. hun er b-menneske og murmeldyr. Veldig trøtt om morgenen! Og det blir vel ikke bedre av at høsten og mørket kommer. Kanskje blir det lettere å vekke henne dersom klokka kimer? Må kjøpe en med høy og irriterende lyd, tenker jeg :)

Og kanskje kan hun lære seg klokka også, for det kan hun ikke enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...