Gå til innhold

velkommen-hjem gave til nybakte foreldre

Anbefalte innlegg

Gjest Kitty Cat 82

Min venninne fødte i dag morges, og jeg vet ikke om jeg kommer til å besøke henne på sykehuset. Tenkte heller at jeg stikker på besøk når de har kommet hjem. Men jeg har lyst til å ta med en gave, ikke blomster, men noe til hele familien. Noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240984-velkommen-hjem-gave-til-nybakte-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tre gangene jeg har født, har jeg satt veldig pris på å få besøk av venninner på sykehuset!

Hjemme er det litt kaotisk de første par ukene, og en er sliten og spent...

På sykehuset innstilte jeg meg veldig på besøk i besøkstiden, og syntes det var helt topp å få vise frem vidunderne der!

Vet ikke helt hva jeg ville gitt til hele familien.... En deilig krem til mor eller badeskum (kan ikke brukes de første ukene da men....) Kanskje en overnattingshelg for eventuelle andre søsken?!!!!

Annonse

Gjest Kitty Cat 82

Det er ikke til hele familien, men for moren er det deilig med velværeprodukter, feks en fin dusjsåpe e.l.

Til hele familien? Det første som slo meg er brettspill. Men det tar en stund før moren kan være med å spille, tror jeg....

HELE familien på tre! :-) Så det er nok noen år før hele familien kan sette seg ned og spille brettspill... :-)

Rart å tenke på at en av mine venninner nå har en egen familie! Faktisk har tre av mine venninner fått barn allerede i år, og den fjerde får i november!

Skal høre med henne om hun kan tenke seg besøk på sykehuset. Ellers tror jeg at jeg lager en stor form med hjemmelaget lasagne og går på besøk når de har kommet hjem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...