Gå til innhold

Hører at høsten kommer....

Anbefalte innlegg

Takk og pris at sommeren har vært så lang og deilig! Snart er det skolestart, vi må tidlig opp og nye utfordringer venter. Jeg gruer meg spesielt til å finne frem alle de varme klærne, og ikke minst til å kjøpe nytt. Hjelp, det blir dyrt! Trøtte unger på mørke høstmorgener gruer jeg meg også til.

Men så er det litt koselig også, så fyllt av forventninger! Hvordan blir det egentlig å gå i 2.klasse, tro? blir det mye lekser? Hvordan er det å være størst i barnehagen? Hvor store vil ungene bli i løpet av høsten, hva vil de lære...?

Når man har barn merker en tiden så godt. Det var den sommeren. Den sommeren da du var 7. liksom. kommer ikke tilbake. Og så kommer alt det nye og spennende. Stearinlys og hyttekvelder i oktober...

Så godt egentlig, at vi har mange årstider! Og så moro å se at barna vokser og utvikler seg....:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240985-h%C3%B8rer-at-h%C3%B8sten-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var et koselig innlegg. Så du har også 2.klassing og "størst i barnehagen"? Det har jeg også. Lillesøster er kjempestolt, for hun er nest eldst av alle barna i barnehagen nå! Kjempestas!!!

Og du har så rett. Man merker virkelig at tiden går nå som man har fått barn. Det rare er at jeg ikke blir eldre...

Det var et koselig innlegg. Så du har også 2.klassing og "størst i barnehagen"? Det har jeg også. Lillesøster er kjempestolt, for hun er nest eldst av alle barna i barnehagen nå! Kjempestas!!!

Og du har så rett. Man merker virkelig at tiden går nå som man har fått barn. Det rare er at jeg ikke blir eldre...

Ja det er pussig det der! ;)

Annonse

Sånn er det her også ;)

Her er det også andreklassing og største i bhg. Kjempespennende for oss alle sammen, men ingen av dem vil egentlig at ferien skal slutte, "det blir så mye stress med å stå opp tidlig mor at jeg ikke vet om jeg gidder å fortsette på skolen, for jeg kan jo alt."

Så her er 5 åringen verdens sterkeste jente, "sterkere enn Pippi faktisk!" og en allvitende 7 åring, ikke værst og ha disse jentene i hus. Veldig 7 og 5 begge to med andre ord :)

Sånn er det her også ;)

Her er det også andreklassing og største i bhg. Kjempespennende for oss alle sammen, men ingen av dem vil egentlig at ferien skal slutte, "det blir så mye stress med å stå opp tidlig mor at jeg ikke vet om jeg gidder å fortsette på skolen, for jeg kan jo alt."

Så her er 5 åringen verdens sterkeste jente, "sterkere enn Pippi faktisk!" og en allvitende 7 åring, ikke værst og ha disse jentene i hus. Veldig 7 og 5 begge to med andre ord :)

Helt herlige er de!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...