labine Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 eldste sønnen begynner på skolen nå...på torsdag er han invitert i to bursdagsfeiringer. Den ene er til bestevenninna som også er nabo, men skal begynne i en annen klasse, og til en god kompis fra barnehagen som skal begynne i samme klasse... Hva hadde dere gjort i den situasjonen? Jeg tror jeg kommer til å prøve å påvirke ham til å gå til kompisen, men jeg veit ikke om det er det rette å gjøre.... 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Hvilke av invitasjonene kom først? Er det kollisjon tar vi den som vi først får ( når det ikke er spesielle grunner). Alternativt får barnet velge fritt. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Kan han ikke dra til kompisen i klassen hvis han vil, og så en liten tur innom nabo-venninna når han kommer hjem, i alle fall hvis dere kjenner naboene godt, og du kan avklare det med mor/far på forhånd? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ikke påvirk han. la han gå til den han vil, vel?!?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.