Gå til innhold

erfaringer med stokke xplory?

Anbefalte innlegg

finding nemo

Vurderer å kjøpe ny vogn til babyen i magen. Har falt for Stokke Xplory. Den har tøff design og virker veldig praktisk. Det jeg lurer på er hvordan den er på vinterføre, f.eks umåkete veier? Er den så bra som den ser ut? Vil gjerne ha innspill fra noen som har den, om deres erfaringer. Kan den anbefales?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241026-erfaringer-med-stokke-xplory/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med jubalong70 jeg. Mener også å ha fått med meg at den strøk i en eller annen test?

Tror den hadde blitt plassert på rullebånd (slik at den triller kontinuerlig) og ramlet fra hverandre etter foruroligende kort tid.

Men det kan godt hende det er en feil som er utbedret, for jeg tror det er en stund siden jeg hørte det.

Helt utenom: Jeg syns egentlig den er ganske stygg...hehe :o)

Enig med jubalong70 jeg. Mener også å ha fått med meg at den strøk i en eller annen test?

Tror den hadde blitt plassert på rullebånd (slik at den triller kontinuerlig) og ramlet fra hverandre etter foruroligende kort tid.

Men det kan godt hende det er en feil som er utbedret, for jeg tror det er en stund siden jeg hørte det.

Helt utenom: Jeg syns egentlig den er ganske stygg...hehe :o)

Ja, det stemmer, det var i Foreldre & barn, om jeg ikke husker helt feil.

Jeg har null erfaring med den vogna, men har likevel gjort meg opp en mening... Et vennepar har den, og de skal arvr den gamle Simo-vogna vår nå (kombivogn, 2001-modell)... De har brukt Stokke-vogna i 2 mnd, og de anbefaler den _ikke_.

Men selvfølgelig, skal man bare trille på kjøpesenter, er den sikkert bra nok, men i ulendt terreng, på dårlige fortau om vinteren? Nei, jeg ville ikke tenkt tanken engang!

Annonse

Gjest Stokke xplory

Nei, guri den vognen hadde jeg aldri gått for, tenk deg selv da det vinterlandet vi bor i. Skjønner ikke at testen ikke sier noe om det ...

http://forbrukerportalen.no/produkter/5542/

Tenk deg en kald vinterdag, ser ikke helt for meg hvordan du kan få pakket babyen godt ned i vognen, ser heller ikke for meg hvordan du skal klare å trille på et slapsete fortau .....

Men det er ditt valg :), jeg hadde gått for en "god gammeldags" bagvogn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...