Gjest mij Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 lillegutt er veldig empatisk og opptatt av at noen gråter, og det å trøste. Og han er veldig glad i å gi kos. Aller søtest er han når vi småprater og tuller litt, og han plutselig blir helt myk i blikket. Han kommer mot meg, sier "heei mamma!" med den søteste stemmen og gir meg en god kos. Herlig!! :-) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg har ei venninne som har ei storesøster. Denne storesøsteren har to små barn på 6 og 4 år. En morgen hadde guttungen og mammaen ligget i senga til langt på formiddagen og bare koset seg. Plutselig blir han helt stille, kikker på mammaen sin og sier: "åh mamma, du er så deilig!" Gullkorn er helt fantastiske! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Skikkelig godgutt! ) Han min satt ved siden av tanta på 11 som han forguder, og sier: Tante, jeg elsker deg! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Skikkelig herlig! I dag var jeg ute av huset i ca.tre timer, og da jeg kom hjem satt knærten i sofaen sammen med faren. I det jeg kom inn i stua ser knærten meg og utbryter gledesstrålende "mamma!!" Og styrter så fort han kan ned fra sofaen og rundt stuebordet og kaster seg ut i armene mine og gir meg en stoor klem! Det er gullungen min det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.