Gjest vil så gjerne ha... Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hjelp! Gutten min som skal beg i første klasse ønsker seg så veldig et penal med pokemon motiv... Har lett land og strand, men finner ikke. Noen som tilfeldigvis vet om noen som selger? 0 Siter
org Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 For lenge, lenge siden kjøpte vi et sånn pennal på... Nille, ja, tror jeg? Jeg husker prisen også: kr 10,- med pennal, pokemonlinjal, pokemonviskelær, pokemonblyant og pokemonblyantkvesser! Men om de har det nå, er vel heller tvilsomt. Kanskje liggende på lageret? 0 Siter
birdie Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Har sett type flatt blikkboks-penal på Europris og/eller -Nille, men det er kanskje for simpelt? Med Pikachu på, og så er toppen formet etter ørene hans? (Vi har et slikt selv, kan sende det i nødsfall, men som sagt så er det ikke spesielt forseggjort..). Skal en runde på butikker i morra, så jeg kan holde utkikk etter mer "ordentlige" penal da. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Tidligere hadde de dette på Nille og Max20-butikkene. Europris kan og tenkes å kunne føre dette. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 For lenge, lenge siden kjøpte vi et sånn pennal på... Nille, ja, tror jeg? Jeg husker prisen også: kr 10,- med pennal, pokemonlinjal, pokemonviskelær, pokemonblyant og pokemonblyantkvesser! Men om de har det nå, er vel heller tvilsomt. Kanskje liggende på lageret? Åh! Mine hadde forgått i ekstase over et sånt! ) 0 Siter
org Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Åh! Mine hadde forgått i ekstase over et sånt! ) Ja, for de små er det ikke (alltid) prisen som teller! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Åh! Mine hadde forgått i ekstase over et sånt! ) Om du kjenner folk med barn i alderen 12-15, kan du jo høre om de kan ha noe sånt liggende på loftet. Pokemongreiene har jo vart i mange år nå, og sikkert flere enn mine foreldre (har en lillesøster på 14 *s* ) som har noen kilo med pokemoneffekter stashet vekk på et loft eller i en bod. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Åh! Mine hadde forgått i ekstase over et sånt! ) Jeg så nå at den lokale Europris-sjappa ikke har Pokemon penal, men de har sett med Pokemon linjal, blyant, viskelær og blyantspisser til 10,- pr. sett. Kan sikkert kjøpe et par slike og sende oppover til deg - om det er av interesse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg så nå at den lokale Europris-sjappa ikke har Pokemon penal, men de har sett med Pokemon linjal, blyant, viskelær og blyantspisser til 10,- pr. sett. Kan sikkert kjøpe et par slike og sende oppover til deg - om det er av interesse. Det var da som faen! Det er en Europris rett borte i gata her, men de stengte for en halvtime siden! Og jeg drar hjem i morra og kommer ikke hit igjen før på lenge. Grrr.... Send meg en mail så blir vi enige vet du. ) [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.