Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å gi sønnen vår Gameboy eller lignende til 6-årsdagen. Hva anbefaler dere at vi kjøper av slike spill; Gameboy, PSP eller andre?

Skrevet

Nintendo DS.

tar alle Gameboy spill, samt DS-spillene.

Og jeg antar da at det kun er snakk om håndholdte spillmaskiner.

Skrevet

Anbefaler Nintendo DS lite (det er den nyeste) + et mario-spill.

New Super Mario Bros. eller Mario Cart er veldig moro ifølge min 7-åring og hans kamerater

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vil også anbefale Nintendo DS.

Vi har akkurat kjøpt, og guttungen liker den veldig godt. Fant fort ut hvordan han skulle gjøre ting.

Og han kan ha den med overalt når det passer seg slik.

Finnes en haug av spill også, så det kan bli litt underholdning for dere også, om dere liker Mario f.eks. Det gjør nemlig jeg ;-)

Skrevet

Enig med de andre to: Kjøp Nintendo DS (Lite)!

PSP passer nok bedre for ungdommer, pluss at du ikke får Nintendos egne spill til denne (slik som Mario, Zelda osv). Og det er Nintendo-spillene som "ruuuuler"! :-D

Skrevet

Enig med de andre Nintendo DS. Poden vår har New super mario bros - lettfattelig spill som er kjempemorsomt (selv for mor...) Dessuten kan flere som har DS spille trådløst på samme spillet. Mariocart DS er også morsomt!

Skrevet

Jeg vil også anbefale Nintendo DS.

Vi har akkurat kjøpt, og guttungen liker den veldig godt. Fant fort ut hvordan han skulle gjøre ting.

Og han kan ha den med overalt når det passer seg slik.

Finnes en haug av spill også, så det kan bli litt underholdning for dere også, om dere liker Mario f.eks. Det gjør nemlig jeg ;-)

Hvor gamle er de når de begynner å ha glede av DS?

Gjest Shira12
Skrevet

Hvor gamle er de når de begynner å ha glede av DS?

Min på 5 år har stor glede av den.

Skrevet

Min på 5 år har stor glede av den.

Hvilke spill da?

Gjest Shira12

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...