Gå til innhold

dusjing + tenåringer

Anbefalte innlegg

Gjest maser og maser

Dusjing + tenåringer + stigende strømpriser = sparedusj.

Jeg vil bare stikke bort på Biltema og kjøpe en grei de har der, men gemalen vil i faghandelen og kjøpe en som koster mye mer. Hvorfor gjør den det, forresten? Og - hva ville dere ha valgt - Biltema eller rørleggeren?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241255-dusjing-ten%C3%A5ringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt en på Biltema, og det angrer jeg på. Den har ikke holdt mål. Men nå er den montert, og den sitter døn fast. Blir derfor ikke enkel å bytte.

Den er montert på badekar og skal derfor kunne dusje både med dusjhodet og med bare krana nede. Den dusjer med begge samtidig dersom jeg bare vil ha vann i krana. Irriterende.

Faghandleren seffern! Jeg jobber i bransjen selv;) Her får du gode råd og gode produkter ikke minst! Blir noe utslitt, har vi også deler. Vi har flere forskjellige sparedusjer,som ikke føles som sparedusjer.De er veldig gode. Vi har også dusjbatteri med 0-50% vannsparing på (du styrer dette selv)

Ikke koster de skjorta heller :)

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...