Gå til innhold

"I de beste familier"

Anbefalte innlegg

Gjest Nyttig program

Var det noen som så dette programmet på tirsdag? Jeg fikk en del nyttige tips i alle fall :)

Men jeg stusset litt på sukkerinntaket til den lille jenta (ikke for å starte en ny sukkerdebatt). Men jeg vet at mine ofte blir mer aktive og rampete da de får i seg søtsaker, og denne jenta fikk jo masse is hver dag, samt saft på flaske.

Jeg må innrømme at jeg kjente meg litt igjen i det med å betikke ungene med en bitteliten ting på shopping. *flau* Det er så sjelden vi er på kjøpesenter at jeg har tenkt at det ikke gjør noe, er der kanskje annenhver mnd. Og det er så lettvint å kjøpe en liten pakke hårspenner, en is, en fin blyant... Neste gang blir det ingen ting har jeg bestemt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241348-i-de-beste-familier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så litt av det første programmet.

Synes det virker som et ok program, endel gode tips og litt "oppfriskning" av det man egentlig vet men kasnkje glemmer litt i en travel hverdag.

Synes dette virker som litt mer lærerikt program for alle og enhver enn de ekstreme situasjonene man opplever i "super-nanny"-programmer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241348-i-de-beste-familier/#findComment-1867215
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...