Gå til innhold

hvor mye klær i skapet.....?

Anbefalte innlegg

Gjest høstmamma

Hvor mange gensrer/bukser/kjoler osv. er nok å ha for et barn? Jeg rydder i skapene og ser at de har mer enn de trenger. Så jeg vil lage klar en sekk med div. til det skal være innsamling til barnehjem i Romania. Jeg vil ha nok, men ikke så mye at det blir rot og jeg ikke når å vaske/legge sammen klærne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241402-hvor-mye-kl%C3%A6r-i-skapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi har ganske mye, for hun har arvet etter storebroren + en god del "jenteklær" i tillegg. Så hun har nesten dobbelt så mye som han hadde da han var 4 år.

Skal ta en opprydning jeg også nå, når varmen gir seg så må jo sommerklærne bort og ullklærne fram igjen.

Du må ikke hive tøyet! Du kan putte sekkene i en fretex-container eller gi når det er innsamlinger.

Nei - for da må det være helt og pent og rent -og det er det sikkert ikke - sikkert fullt av muselort og driiit etter år på kryploft og utebod etc. Kastes usett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...