Gå til innhold

FU: Hvor var du/dere på ferie i sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var på hytta på Sørlandet, og på hytta på fjellet + hjemme.

Så fint vær som vi har hatt svarte den helt klart til forventningene, men vi fikk gjort mye mindre oppussing og husarbeid enn planlagt den uka vi var hjemme. Det var jo altfor varmt for å jobbe!

Vi har vært en uke på hytte hos venner, to uker på hytta på Sørlandet, og mannen og jeg har vært 6 dager uten barn på Europa-kultur-tur med god mat, mange gamle bygninger og kirker, og ikke minst musikalske opplevelser.

En fantastisk ferie!

Vi var i USA og på Island. Hadde det superdupert i USA - fikk bare alt for kort tid. (Sånn er det når man har en hjemmekjær mann.)

Island fant vi fort ut at er et land det er bedre å reise til uten barn eller med ganske store barn. Dette pga avstandene.

Men vi var i Den Blå Lagune, og det var fantastisk. Dessuten er Reykjavik en flott by. (Men det er trangt å bo 5 på et dobbeltrom...)

Ellers har det ikke blitt noe mer reise-bort-på-ferie på meg. Jentene var en uke hos mormor. Da var det jo nesten litt ferie for meg likevel!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...