Gå til innhold

Nytt og bedre liv!

Anbefalte innlegg

Lykke til! dette fikser du, vet du!

Jeg har selv begynt åpå treningssenter, det blir min andre gang i dag.

Jeg prøver å fortelle det til så mange som mulig, for på den måten blir det ikke så lett å skulke utover høsten....

Husk at det finnes utrolig mye mat som både er sunn OG god. Ikke sult deg!

Så bra for deg :) Håper vi begge får det til :)

Nei, skal absolutt ikke sulte meg. Da ender jeg bare opp med å spise sjokolade, i tillegg til at vekten stagnerer veldig raskt. Jeg er så velsignet at jeg faktisk liker salater, så det skal jeg lage mye av framover :)

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

17

• fei1365380229

3

• Mrs. Wallace

2

• Linnea78

2

Jeg har holdt på ganske lenge og blitt mer sunn, jeg har spist en liten bit mørk sjokolade innimellom, det er like mye kcal, men den får ikke blodsukkeret til å stige til himmels, tror det er viktig å unne seg litt ellers så går men helt lei og sprekker med glans.

Jeg merker faktisk at jeg ikke lenger liker vanlig sjokolade eller godteri - jeg som var skikkelig hektet før. Tror kanskje jeg har blitt sukkeravvendt :)

Samme her. Jeg har aldri vært noen kakemons, men nå opplever jeg at jeg blir helt uvel og rar hvis jeg for ikke å være uhøflig "må" spise bløtkake, marsipankake etc.

Is, mørk sjokolade, syltetøy og ellers litt sukker her og der går kjempefint, men det er noe med kaker.

Og søtsug har jeg aldri. Heller peanøttsug.

fei1365380229

Samme her. Jeg har aldri vært noen kakemons, men nå opplever jeg at jeg blir helt uvel og rar hvis jeg for ikke å være uhøflig "må" spise bløtkake, marsipankake etc.

Is, mørk sjokolade, syltetøy og ellers litt sukker her og der går kjempefint, men det er noe med kaker.

Og søtsug har jeg aldri. Heller peanøttsug.

Ja dessverre så har jeg fått litt sansen for potetgull (sørlandchips) etter at søtsuget slapp taket :(

Kjempeflott - lykke til! ;o)

Jeg er på helsekjøret selv for tiden, og har vært det en stund. Spiser litt sunnere, går litt mer, sykler litt og prøver generelt å legge om de småtingene i hverdagen som tilsammen utgjør et stort lass (på meg...hehe).

Vi får holde hverandre oppdatert og krysse fingre!

Lykke til!

Hvis jeg var deg ville jeg heller kuttet ut røyken, men kanskje du tar den senere?

Jeg trener ikke, men går jo turer hver dag, klipper 3 mål med plen i ny og ned. Og går masse turer i fjellet... Så jeg veier mindre nå enn før jeg ble gravid :-)

Annonse

Er det ikke du som nylig har blitt single?

Typisk damer å begynne og trene for å bli lekre, smekre og attraktive igjen når alenetilværelsen truer. Det har jeg sett så mange ganger. :-))

Hva med å ta vare på dere mens dere er i et forhold også?

Men for all del, lykke til. :-)

Saken er ikke at man vil bli slankere og penere men ofte at man får bedre tid når man ikke har en mann å slite med ;o)

Så flink du er!!! Og det er sikkert lurt å ikke endre på alt med en gang.

Men du, kan du ikke gi meg litt motivasjon også da...

Motivasjonen er: Mer energi, bedre form (lettere å bevege seg), bedre humør og du vil føle deg penere. Også er det den fine følelsen av mestring :)

Kjempeflott - lykke til! ;o)

Jeg er på helsekjøret selv for tiden, og har vært det en stund. Spiser litt sunnere, går litt mer, sykler litt og prøver generelt å legge om de småtingene i hverdagen som tilsammen utgjør et stort lass (på meg...hehe).

Vi får holde hverandre oppdatert og krysse fingre!

Du får ha lykke til du også :) Har du fått resultater ennå?

Lykke til!

Hvis jeg var deg ville jeg heller kuttet ut røyken, men kanskje du tar den senere?

Jeg trener ikke, men går jo turer hver dag, klipper 3 mål med plen i ny og ned. Og går masse turer i fjellet... Så jeg veier mindre nå enn før jeg ble gravid :-)

Røyken skal kuttes, men det er lettere om jeg føler meg bedre og er mer aktiv først :)

Cola Light kan du beholde, men det er mest å hente på å slutte å røyke, mye mer enn noe annet man kan slutte eller begynne med.

En som slutta spurte: lukta det sånn av meg da jeg røyka? Vedk hadde fått nærkontakt med en røyker etter å ha vært fri i et par mnd. Svaret var "ja". Jeg ser enda for meg det inderlige grøsset. Det lukter forbannet surt og vondt av både klærne og munnen.

Annonse

Cola Light kan du beholde, men det er mest å hente på å slutte å røyke, mye mer enn noe annet man kan slutte eller begynne med.

En som slutta spurte: lukta det sånn av meg da jeg røyka? Vedk hadde fått nærkontakt med en røyker etter å ha vært fri i et par mnd. Svaret var "ja". Jeg ser enda for meg det inderlige grøsset. Det lukter forbannet surt og vondt av både klærne og munnen.

Jeg har sluttet før og hadde da ingenting i mot røyklukt fra andre mennesker. Da var jeg i tillegg gravid.

Men joda, røyken skal bort. Jeg røyker ikke så mye, da, men nok til at det vil hjelpe betydelig på formen om jeg slutter :)

Jeg har sluttet før og hadde da ingenting i mot røyklukt fra andre mennesker. Da var jeg i tillegg gravid.

Men joda, røyken skal bort. Jeg røyker ikke så mye, da, men nok til at det vil hjelpe betydelig på formen om jeg slutter :)

Noen er mer følsomme for lukter enn andre. Jeg er svært følsom for slikt, mens kolleger kan sitte og spise ved siden av brennende bæsjebleier om det skulle være nødvendig. :-)

Lungene er et følsomt og viktig organ. De tar kvelden veldig fort. Det kan du se på folk som har vært i brann, hvor lite det skal til før lungene blir skadet og de blir veldig syke, kanskje for livet.

Motivasjonen er: Mer energi, bedre form (lettere å bevege seg), bedre humør og du vil føle deg penere. Også er det den fine følelsen av mestring :)

Ja. Hodet mitt vet alt det der, men så var det resten da... Huff, jeg må bare ta meg sammen tror jeg - i morgen - tror jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...