ninni-73 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Pjokken vår ønsker gjerne å være med påalt som skjer, så nå blir det innkjøp av bæresele, Lurer på om noen av dere haar erfaring med hvilket merke som fungerer "best"..? 0 Siter
Liliaceae Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 vi er fornøyd med baby bjørn bæresele. bruker ikke bæresele så mye, men kjekt når jeg følger til/fra bhg, slik at jeg har hendene fri til å bhg sekk og annet.. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 http://www.babyslynga.no/ Jeg skal investere i en sånn ringslynge nå. Babybjørn er god å bruke de første 4-6 kiloene, men så begynner det å bli meget slitsommt i ryggen syns jeg. Min er nå 7 kilo, og det føles ut som en hvalross henger på slep på magen... nei, jeg ville investert i en ringslynge, har hørt mye positivt om de, og de kan brukes myyye lengre, og er billigere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.