Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tidligere har jeg ikke helt skjønt problemet når folk har sukket over alle bursdagene ungene blir bedt i. Men nå!

Guttungen på 7 år skal i bursdag i dag, i morgen, på onsdag og på søndag. -og en av dem er "karnevalsbursdag".

Regner med at det er fordi noen av disse er sommerbarn og at det ikke fortsetter med samme intensitet, men om ett år eller to begynner det vel å ta seg opp i jentungen sitt årskull også, og da kan det bli ganske mange bursdagsfester på ett år!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241674-4-bursdager-p%C3%A5-1-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det blir jo nesten bursdagsoverdose det der!

Jeg vil også tro det er noen med sommerbursdager som feirer nå. Men det blir endel bursdager man skal i når man har flere barn, ja.

Tips; Kjøp bursdagsgaver når det er salg og ha dem liggende hjemme, klare til benyttelse!

Ingen behøver å vite at gaven kostet 30,- i stedet for 80,-.

Oj, det blir jo nesten bursdagsoverdose det der!

Jeg vil også tro det er noen med sommerbursdager som feirer nå. Men det blir endel bursdager man skal i når man har flere barn, ja.

Tips; Kjøp bursdagsgaver når det er salg og ha dem liggende hjemme, klare til benyttelse!

Ingen behøver å vite at gaven kostet 30,- i stedet for 80,-.

Ja, jeg pleier å ha et lager liggende, men akkurat nå var det ikke noe som passet syntes guttungen. Noe av grunnen er nok at to av bursdagsbarna er jenter, og det er ganske sjelden han har blitt bedt i "jentebursdager".

Vanligvis har jeg noen bøker liggende som passer for både gutter og jenter, men nå var det tomt gitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...