Liliaceae Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 jeg planlegger en gave til nær venninne. hun ønsker at vi skal finne på noe sammen og jeg tenker på spa opplevelse eller en middag ute. men jeg er litt fantasiløs, er det flere ting som kan være koselig å gjøre sammen? kinotur blir litt for simpelt og ut og telte og sånt er vi ikke helt typen til å gjøre.... tar gjerne imot forslag! 0 Siter
Osiris Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det vil jo bero litt på mulighetene der dere bor. Hva med dykkekurs, fallskjermhopping, aromaterapi, matlagingskurs, piknik, tangokurs etc. 0 Siter
Gjest katten med støvlene Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 teater,konsert,(tenk ut noe du vet hun vil like,men som hun ikke tar seg råd/tid til) fallskjermhopp,fly/helikoptertur var ikke i din smak,hva med togtur til et bestemmelsessted som er hemmelig for henne,og det venter en overraskelse på henne der? 0 Siter
Gjest katten med støvlene Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 hva med å samle sammen venninner fra barndommen(at dette er overraskelsen),og bestille bord på restaurant til dere? 0 Siter
delphina1365380402 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Pakk en lekker picnic-kurv med godsaker + en flaske god vin evt champagne. Ta bussen eller annen transport til et omhyggelig utvalgt lekkert sted. Kanskje Høvikodden hvis du er i nærheten av Oslo. Gå på kunstutstilling etterpå. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Fjelltur Rafting Rapellering Båt-tur Matlagings, male, eller et annet -kurs F.eks. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.