Gå til innhold

Vilket (hånd)dataspill spill til 5 åring?

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe sånn game boy el til jenten vår som blir 5 år.

Men hva velger vi? var i leketøysbutikken i dag og det hadde de gameboy på tilbud med et spill og veske til 899.

Og de hadde nintendo til 1299 uten spill. Tror det var det de spillene het.

Kan noen hjelpe oss og gjerne anbefale noen spill som er aktuelle for en jente på 5 år. Hun har aldri spilt sånn spill før, men er en reser på dataen.

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, Ninendo DS Lite!

Jeg kjøpte til guttunge for ikke så lenge siden,

han hadde ikke spilt noe før,

men dette fikk han fort dreisen på.

Han har Mario Bros spilet,

og der spiller han både mini-games

og vanlig baner,

og storkoser seg!

Og mamma storkoser seg også ;-)

Det finnes en masse spill og velge mellom.

Har du sjekket prisen hos elkjøp?

De er ofte rimelige

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_ViewStandardCatalog-ProductPaging;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000xJFekm9r?CatalogCategoryID=KbHD4QFWLWQAAAEJ9e_087Ba&filename=productpage_text&windowtitle=Konsoll%20og%20tilbeh%c3%b8r

Mario kart er også hysterisk morsomt,

vi har det på Gamecube,

og guttungen digger det.

Jeg kan ikke skjønne hva en 5 åring skal med ett dataspill.

Det er bare passifiserende og lite inkluderende i en fase av livet det sosialisering med andre barn er sentralt i utviklingen.

Ikke kjøp det !

Guttungen min sosialiserer masse med de spillene han! De spiller sammen, sammenligner, hjelper hverandre, byttelåner spill, og når de har spilt en stund, går de ut og leiker at de er Mario mens de hopper på trampolina og hiver baller på hverandre. -eller de tegner "baner" som ligner dem de har spilt.

-også er det morsomt å spille og løse problemer. Man må faktisk tenke endel for å løse div utfordringer som dukker opp i spillene.

Annonse

Guttungen min sosialiserer masse med de spillene han! De spiller sammen, sammenligner, hjelper hverandre, byttelåner spill, og når de har spilt en stund, går de ut og leiker at de er Mario mens de hopper på trampolina og hiver baller på hverandre. -eller de tegner "baner" som ligner dem de har spilt.

-også er det morsomt å spille og løse problemer. Man må faktisk tenke endel for å løse div utfordringer som dukker opp i spillene.

Deler absolutt din erfaring!

Og nå lærer han også masse engelsk av spillene! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...