Gjest dettavarrart! Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Er dette likt i alle kommuner, eller er det bare Sandnes kommune som praktiserer dette: Har man hatt barn i kommunal barnehage betaler man halv pris på SFO i august hvis man går halv måneden eller mindre - men har man hatt barn som går i privat barnehage må man betale full pris? Hadde vært artig å høre hvordan dette ble gjort landet rundt 0 Siter
Liliaceae Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 har aldri hørt om en slik ordning før. her er det likt for alle. 0 Siter
Else Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Vi bor i Randaberg kommune, og har hatt jenta i privat barnehage i stavanger. Men så lenge hun begynner på sfo etter 15 august betaler vi halv måned for denne måneden. Vi ble oppfordret til å bruke barnehageplassen til midten av august. I stavanger kommune tror jeg man må betale for full måned, selv om man begynner fra 15 august. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 I Trondheim varer barnehageåret til 31/7 og det nye året starter 1/7. Førsteklassingene har derfor ikke annet valg enn hjemme eller sfo fra 1/7. Snuppa begynte i sfo 7/8. men vi betaler for hele mnd. Hvordan det er om man begynner etter den 15. vet jeg ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 I Trondheim varer barnehageåret til 31/7 og det nye året starter 1/7. Førsteklassingene har derfor ikke annet valg enn hjemme eller sfo fra 1/7. Snuppa begynte i sfo 7/8. men vi betaler for hele mnd. Hvordan det er om man begynner etter den 15. vet jeg ikke. Det nye året starter 1/8 skulle det selvsagt stå. ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Det er ingen sammenheng mellom barnehagebetaling og SFO betaling i vår kommune. Både barnehageåret og SFO-året går fra 1. august til 31. juli. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.