Gå til innhold

deoderant/ hvor gammel når begynne

Anbefalte innlegg

Jentungen fyller snart ni år, hun er ei aktiv jente, og i løpet av dagen blir det svettlukt av henne, kanskje ikke hver dag . Dette regner jeg som helt naturlig og normalt.

Har enda ikke begynt med deoderant til henne, synes liksom det er litt tidlig.Så lurer på hvor gammel deres barn var når de begynte med dette?

Begynte dere da med deoderant med anti perspirant eller uten? jeg trur selv jeg bare har vært borti deoderanter med anti perspirant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241840-deoderant-hvor-gammel-n%C3%A5r-begynne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, min er 7 år og er aktiv, når hun begynte på skolen i fjor kom det svettelukt.

Fant ut at hun i løpet av dagen ikke drakk så mye, derfor begynte vi å "tvinge" henner til å drikke, etter det har hun ikke luktet noe særlig svette. Kommer det igjen begynner vi med deodorant.

Lykke til!

Gutten her er 9 år. Jeg tenker at når jeg kjenner svettelukt, så er tiden inne.

Vi har brukt skodeodorant ei god stund, for der trengs det!

Det kunne gutten vår trengt også! ;o) Hvilken bruker han, og hvordan? Har aldri brukt det selv så jeg vet ikke helt hva som er å få tak i...

Det kunne gutten vår trengt også! ;o) Hvilken bruker han, og hvordan? Har aldri brukt det selv så jeg vet ikke helt hva som er å få tak i...

Kjøpes på skoforretning. Scholl har en som er kjempegod!

På kvelden, etter at ungene har lagt seg, spruter jeg deo'en i skoene deres. Det tørker jo til neste morgen.

Dette, sammen med sokkeskift hver dag og vanlig fotvask, har vist seg å være effektivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...