Gå til innhold

Jeg ble skremt da jeg våknet idag...

Anbefalte innlegg

Jeg fikk helt vondt inne i meg da jeg leste innlegget ditt!!!!!!!!!!!! Godt det gikk bra!!!!!!!!!!

Uansett har jeg ingen ting til overs for Krybbedødforeningen (som har byttet navn.) Makan til frekke telefonselgere har jeg aldri møtt. Jeg har flere ganger skjelt dem ut.

Fortsetter under...

Stakkars deg, det er ikke hyggelig å oppleve at barnet ligger - for - stille og er vanskelig å vekke, i senga si! Jeg har sjøl opplevd det, da knærten var 10 mnd.eller så... han lå så altfor stille... så jeg og rystet i ham og løftet ham opp, og han plirte litt forskrekket til meg, mens tårene mine trillet da jeg så det, og kunne puste ut mens han sov videre. Den kvelden satt jeg på rommet hans.

Men jeg vet ikke om jeg vil gi skylda for min nervøsitet på krybbedødforeningen... de har opplev alle foreldres aller værste mareritt, og gir bare velmenende råd. Og mye av det de sier er jo riktig!...

Hilsen

Det er greit nok at mye av det de sier er sant, _men_ de gjør det på helt feil måte. INGEN andre foreninger oppfører seg på den måten. Tenk om de ringte til noen som mistet?? De kan de jo ikke vite, derfor bør de aldri ringe noen. De burde heller sette opp skriv på helsestasjoner, slik at de som vil lese mens de går forbi, kan gjøre det. Man kan ikke drive å ringe ned folk og manipulere dem, og samtidig være frekke og følelsesløse. Slik de holder på, gjør de jo folk nervøse, og krybbedød-tallet ble betraktelig senket etter at foreldre begynte å legge barna på ryggen.

Gjest girasol

Det er greit nok at mye av det de sier er sant, _men_ de gjør det på helt feil måte. INGEN andre foreninger oppfører seg på den måten. Tenk om de ringte til noen som mistet?? De kan de jo ikke vite, derfor bør de aldri ringe noen. De burde heller sette opp skriv på helsestasjoner, slik at de som vil lese mens de går forbi, kan gjøre det. Man kan ikke drive å ringe ned folk og manipulere dem, og samtidig være frekke og følelsesløse. Slik de holder på, gjør de jo folk nervøse, og krybbedød-tallet ble betraktelig senket etter at foreldre begynte å legge barna på ryggen.

Ja, er enige med deg/dere i det!

Lykke til med eventuelt søksmål.

Fikk tlf jeg også noen uker etter at guttungen var født.

Og spm om jeg ikke var redd for barnet mitt da jeg takket nei.... Så den foreningen mistet all respekt hos meg i allefall!

Man kan jo ikke akkurat betale seg vekk fra en kybbedød heller? -hva er det de vil? Burde de ikke vært en støtteorganisasjon for de som har opplved det - uten pengegnål?

Annonse

Gjest Shira12

Man kan jo ikke akkurat betale seg vekk fra en kybbedød heller? -hva er det de vil? Burde de ikke vært en støtteorganisasjon for de som har opplved det - uten pengegnål?

Så sant så sant! Men de vil vel tjene penger de, som så mange andre?!

Jeg gir i allefall ikke en krone til de!

Jeg har blitt oppringt av dem 3 ganger,alle gangene innen 14 dager etter fødsel.

Tror ikke det kommer fra liberoklubben,ettersom jeg ikke har vært medlem.Men jeg tror de kjøper lister fra ett eller annet sted,noe som er lovlig.

Kanskje lokallag som følger med på fødselsannonser i avisa.....

Ikke vet jeg. De var ikke så agressive da jeg fødte sistemann for 13 år siden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...