Gjest Sætre - Hurum Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, vi vurderer å kjøpe ett hus på Sætre i Hurum kommune. Er ikke kjent der og lurer på ALT! - hvordan er skolen (har en som skal opp i 3. klasse nå) - miljø å vokse opp for barn - for oss voksne.... - aktivitetstilbud og andre ting du måtte komme på! Hjelp meg da - vi vurderer å legge inn bud!!! På ett flott nesten helt nytt hus! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241940-er-du-kjent-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bodd og vært der en del. Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Skjønner at det er mye dere lurer på :-) Jeg har bodd der i perioder og har noe familie der. Det er jo et lite sted, praktisk i forhold til antall elever, reisevei, man treffer gjerne de samme personene i mange sammenhenger etc. Skolen der har jeg ikke direkte erfaring med, men har inntrykk av at det ganske ok, grei kommunikasjon lærer-foreldre og ungene ser ut til å trives bra. Det er idrettstilbud i forb. med hallen som tilhører ungd.skolen. Stedet er en perle om sommeren med yrende båtliv, restaurant på bryggen og flere arrangementer, konserter etc. Det er også mange idylliske steder på øyene utenfor. Det er også mange flotte turløyper der både sommer og vinter. Fint for soppturer er det også.Og jakt tror jeg det er en del som driver med. Eneste minus er vel det at det er litt lite og dermed fordrer en del kjøring til f.eks Drammen el. Asker for ting som kjøpesenter, kino, teater etc. Men det er uansett ikke så langt at det blir noe problem. Det er også en fordel at dere selv er litt aktive i å delta på ting slik at dere kommer inn i et sosialt miljø. Skal man først bo på den kanten av landet er Sætre absolutt et sted jeg ville foretrukket :-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241940-er-du-kjent-her/#findComment-1874748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.