Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at alle dåpsgudstjenester er kl 11.00? Har ringt menigheten hundre ganger, nesten litt pinlig å ringe igjen i morgen for å spørre om noe nytt... Må jo sende ut invitasjoner...

Aisha1365380364
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg har vært borti senere tidspunkt for dåp, om jeg ikke husker helt feil?

Skrevet

Alle vanlige søndagsgudstjenester er kl 11 - også de med dåp.

Men man kan også få ordnet privat dåp utenom vanlige gudstjenester, om det er ønskelig.

Skrevet

Forresten: På www.kirken.no kan du gå inn på den enkelte menighet, og der finner du som regel gudstjenestelister for lange tider fremover, og mye annen nyttig info også. ;o)

Skrevet

Her i Bodø er det vanlig gudstjeneste med dåp kl. 11, og egne dåpsgudstjenester med mange dåpsbarn kl. 13.30. Men dåpsgudstjenestene er ca en gang i mnd.

Skrevet

En dåp er en del av en gudstjenste, og de starter kl. 11.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...