Gå til innhold

Nå ble jeg babysyk...

Anbefalte innlegg

Og det er Klara Q sin feil! Hun startet en tråd om terminer og minte meg på hvor spennende alt var. Babyen som ligger i armene dine, som du ennå ikke er ordentlig kjent med, hvor forelsket man blir...

Hvis bare pappaen til Squishy ikke nå var en eks, så hadde jeg hoppet i høyet! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242065-n%C3%A5-ble-jeg-babysyk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fins da flere pappafisk i havet! ;-) *heia*

Gleder meg til akkurat det der, å få henne i armene og bli pang forelsket. Det er 8 år siden sist, men jeg husker den intense følelsen veldig godt. O, lykke!

Og nå ble jeg enda mer utålmodig, - og det er Glimtipper sin feil! :D

Plutselig finner du en som vil være en kjempegod ekstrapappa for Squishy, og en kjempegod pappa for en liten en til!

Jeg kan egentlig godt vente litt. Heldigvis gikk babysyken over, for jeg er veldig klar for andre ting enn flere barn akkurat nå ;)

Annonse

Det fins da flere pappafisk i havet! ;-) *heia*

Gleder meg til akkurat det der, å få henne i armene og bli pang forelsket. Det er 8 år siden sist, men jeg husker den intense følelsen veldig godt. O, lykke!

Og nå ble jeg enda mer utålmodig, - og det er Glimtipper sin feil! :D

Jeg finner nok en fin pappafisk senere. Eller slår meg til ro med Squishy, som er så fantastisk at ingen annen unge ville målt opp ;)

Hah, _det_ har jeg ikke dårlig samvittighet for. Man skal være utålmodig, det er sånn man holder ut fødselen ;)

Jeg finner nok en fin pappafisk senere. Eller slår meg til ro med Squishy, som er så fantastisk at ingen annen unge ville målt opp ;)

Hah, _det_ har jeg ikke dårlig samvittighet for. Man skal være utålmodig, det er sånn man holder ut fødselen ;)

Absolutt et poeng. Jeg kjenner at den vesle fødselsangsten jeg _hadde_ har pakket sekken sin og reist til Langtvekkistan. Nå bare gleder jeg meg til hele greia; klyster, rier, blod, svette, tårer og sting!

;-)

Absolutt et poeng. Jeg kjenner at den vesle fødselsangsten jeg _hadde_ har pakket sekken sin og reist til Langtvekkistan. Nå bare gleder jeg meg til hele greia; klyster, rier, blod, svette, tårer og sting!

;-)

Du er tøff, det klarer du fint (og glemmer du fort igjen) :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...