Gjest efoll Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg og mannen satte oss ned her en kveld for å lage en slags "ukeplan". det viser seg tvingende nødvendig å planlegge til minste detalj. Omtrent hver ettermiddag er full av diverse aktiviteter, både jeg om mannen har blitt flinke og skal begynne å trene regelmessig, ungene har to aktiviteter hver (en av disse er heldigvis felles for begge), og jeg jobber seinvakter to ganger i uka. Hjelp! Her gjelder det å organisere seg! 0 Siter
Gjest må ha den bare må Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Familieplanleggeren som henger på veggen hjemme er bare helt umisselig 0 Siter
flisa Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Det høres ut som dere trenge SVÆR skittentøydunk! - eller kanskje - enda bedre - en bitteliten en -så man må vaske ofte... 0 Siter
Gjest efoll Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Familieplanleggeren som henger på veggen hjemme er bare helt umisselig hvor har du fått tak i den? 0 Siter
Gjest Har en selv - helt nødvendig! Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 hvor har du fått tak i den? Du får den hos bokhandlere. 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 hvor har du fått tak i den? Pass på at du får tak i en med god plass til å skrive! Hilsen 0 Siter
Gjest må han den bare må Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 hvor har du fått tak i den? De selger flere forskjellige og fine i bokhandelen. Pluss at kommunen her sender ut en sånn like etter skolestart. Der har vi en kolonne hver (2v + 2b), og vi klarer alle å holde oversikten på hvor vi skal den og den kvelden, bare vi er flinke til å notere det vi skal da 0 Siter
annegunn Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Det høres ut som dere trenge SVÆR skittentøydunk! - eller kanskje - enda bedre - en bitteliten en -så man må vaske ofte... En bitteliten hjelper ikke - ihvertfall ikke hos oss. det er jo bare å stable i høyden og ved siden av :-( Mount Everest kaller vi vår. 0 Siter
HEGH Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Høres ut som hva vi skal igjennom hos oss også. Har STORE planer om å komme i bedre form og det gjelder mor og far. Skal litt til å organisere, men tror det hjelper med en plan. Tulla på snart 5 har en aktivitet i uken, mens gutten på 3 ikke har noe fast enda. Samtidig ser vi at det kan bli aktuelt med svømmekurs i vinter så det kan fort "balle seg på". Så har du hente/levere og 100% jobb på begge i tillegg til reising og overtid innimellom. Jeg er for en UKEPLAN - helt klart. Lykke til:-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.