Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi hadde en høydemåler før vi flyttet, men den har forsvunnet i alt rotet og vi skulle gjerne hatt en ny. Vi hadde en i papir og den gikk til 150 cm, men jeg har ikke funnet noe tilsvarende.

Finner bare i tre/finer med sjørøvere og sånt, men det vil vi ikke ha, ungene er 6 og 8 år og de målerne jeg har sett er ganske så barnslige. Dessuten gikk de bare til 130 cm! Fører bokhandlere slike i papir? Evt. andre steder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242075-h%C3%B8ydem%C3%A5ler-p%C3%A5-veggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk en gratis i papir på helsestasjonen, en sånn med den der antirøyk-sjiraffen på...

Nå er ikke helsestasjonen det stedet jeg frekventerer frivillig og jeg vil heller ha en som er litt finere tror jeg. Sannsynligvis ender jeg vel opp med å lage en selv. :o)

Opprinnelig hadde vi en i papir, men den gikk kun til 140, pluss at den gikk istykker etterhvert.

Vi har derfor valgt ut en dørlist til dette formålet, og så tusjer vi direkte på. Dette er riktignok en list i en bod, for det er jo ikke sånn supervakkert, da! ;-)

Men det er varig, og vi har tegnet på alle mål fra fødselen på denne lista.

dersom vi flytter, skal vi ha med i kontrakten at vi skal ta med oss denne lista! ;-)

Opprinnelig hadde vi en i papir, men den gikk kun til 140, pluss at den gikk istykker etterhvert.

Vi har derfor valgt ut en dørlist til dette formålet, og så tusjer vi direkte på. Dette er riktignok en list i en bod, for det er jo ikke sånn supervakkert, da! ;-)

Men det er varig, og vi har tegnet på alle mål fra fødselen på denne lista.

dersom vi flytter, skal vi ha med i kontrakten at vi skal ta med oss denne lista! ;-)

hihi - ja, vi var en stund i ferd med å skulle selge - og gubben ble helt forferdet over den lista vår :)

Annonse

hihi - ja, vi var en stund i ferd med å skulle selge - og gubben ble helt forferdet over den lista vår :)

Jeg kjenner noen som tusjet direkte på _veggen_ i boden, og det er verre å ta med seg en vegg, da! ;-) Så derfor ble det valgt en dørlist! :-)

Annonse

Kan du ikke bare lage en selv på en planke, da? Kan jo også være et koselig minne :-).

Bedre på en løs/festet planke enn på veggen, slik andre nevner under her, kanskje?

Lista rundt døra er jo en "festet planke", da! ;-)

Er jo bare å vippe den løs dersom det skulle bli aktuelt! ;-)

Kan du ikke bare lage en selv på en planke, da? Kan jo også være et koselig minne :-).

Bedre på en løs/festet planke enn på veggen, slik andre nevner under her, kanskje?

Hmmm.... Har jeg noe som egner seg da tro? *Klør seg i hodet* Pyntelistene jeg skal ha på kjøkkeninnredningen? ;o)

Hei Lillemus,

fant noe på Sprell.... se under produkter og ganske langt ned på siden. Pris 359 synes jeg det stod. så kan du se om det er i ok i forhold til å gjøre det selv.. Tror ikke jeg klart å få hele linken med.http://www.sprell.no/index2.html

De var skjønne, men hvordan merker man av høyden på de da? Man kan jo ikke likegodt skrive på dem!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...