Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Lillemus,

fant noe på Sprell.... se under produkter og ganske langt ned på siden. Pris 359 synes jeg det stod. så kan du se om det er i ok i forhold til å gjøre det selv.. Tror ikke jeg klart å få hele linken med.http://www.sprell.no/index2.html

De var tøffe! Men jeg fant en i papp på Ark, kosta 49,-, men den var egentlig veeeeeldig rosa da... Med prinsesse og greier. Får vel henge den på Snuppas rom antagelig, på podens rom får den neppe komme på veggen! ;o)

Skrevet

De var skjønne, men hvordan merker man av høyden på de da? Man kan jo ikke likegodt skrive på dem!?

Tenker du får ta fram nål og tråd og brodere på! ;-)

Skrevet

Tenker du får ta fram nål og tråd og brodere på! ;-)

Det blir for slitsomt ja... :o)

Skrevet

De var tøffe! Men jeg fant en i papp på Ark, kosta 49,-, men den var egentlig veeeeeldig rosa da... Med prinsesse og greier. Får vel henge den på Snuppas rom antagelig, på podens rom får den neppe komme på veggen! ;o)

;-))

Skrevet

har forresten bestilt time hos fastlegen (vedr tvt metoden) så da får jeg se.... takk for svaret ditt igår

Skrevet

Ja, du selger vel sånt :-)

Jepp, og Stple hjelper til ved pakkedisken! ;-)

Skrevet

har forresten bestilt time hos fastlegen (vedr tvt metoden) så da får jeg se.... takk for svaret ditt igår

Bare hyggelig! Er det noe du lurer på så spør igjen - send gjerne en e-post om du finner det mer komfortabelt:

[email protected]

Skrevet

Bare hyggelig! Er det noe du lurer på så spør igjen - send gjerne en e-post om du finner det mer komfortabelt:

[email protected]

takk for det - jeg har lagt deg inn i maileadressen min og tar sikker kontakt etter at jeg har vært hos legen.

Skrevet

Denne var litt tøff:

http://www.edu-nor.no/?meny=produkter&pakke=15&produkt=1166

Den er riktignok i tre da, men..... Den eneste papirutgaven jeg har sett er den med "Giraffen Georg" som de gir ut på Helsestasjonen.

Du togli.

Er det din mann og din familie en viss ukeavis skriver om i dag? Synes jeg kjente igjen navna og det at dere begge var døve.

Du trenger ikke svare, jeg vil bare si at jentene var skikkelig flotte og søte!

Skrevet

Du togli.

Er det din mann og din familie en viss ukeavis skriver om i dag? Synes jeg kjente igjen navna og det at dere begge var døve.

Du trenger ikke svare, jeg vil bare si at jentene var skikkelig flotte og søte!

Godt observert ;-)

Skrevet

Jeg har en reklamehøydemåler fra isbilen i papp som går til 150 som du kan få hvis du vil :D

Skrevet

Jeg har en reklamehøydemåler fra isbilen i papp som går til 150 som du kan få hvis du vil :D

Tusen takk, men jeg fikk tak i en prinsesse-sak i rosa papp som går til 155 cm i dag. :o)

Skrevet

Tusen takk, men jeg fikk tak i en prinsesse-sak i rosa papp som går til 155 cm i dag. :o)

Da kan du jo føre opp deg sjøl også ;-)

*men ikke jeg, for jeg er 156, såh!*

Skrevet

Da kan du jo føre opp deg sjøl også ;-)

*men ikke jeg, for jeg er 156, såh!*

Jepp! Selv jeg passer inn der gitt! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...