Gå til innhold

Lillebror lever i paradis

Anbefalte innlegg

For tiden driver vi å skifter masse på gårdsplassen + lager vei opp til huset.

Dette medfører at vi har både gravemaskin og diverse lastebiler, masse store steiner og mye sand rett utenfor stuevinduene.

Kan tro dette er spennende!

Han kan ikke si gravemaskin enda, men lager ivrig "bil"-lyden sin igjen, og igjen, og igjen.

Alle som kommer må bli med og se på den flotte gravemaskinen: "Dæ! Dæ!" sier han og peker ivrig.

Et lite paradis for en liten gutt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242077-lillebror-lever-i-paradis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, sånt elsket sønnen min også da han var liten.

Hans første ord var bil. Han sa både bil, buss, båt, tut og et forsøk på traktor før han gadd å si mamma. OK, han kunne bable mange stavelser, deriblant ma og pa, men ikke sånn overbevisende fordi han virkelig _ville_ si det.

Nå er han 7 år, og jeg er glad hver gang han kommer løpende inn UTEN å rope mamma...

Minstemannen din blir vel den eneste som kommer til å savne denne byggefasen når alt er ferdig. Men han har det sikkert kjempefint så lenge det varer.

Hans første ord var bil. Han sa både bil, buss, båt, tut og et forsøk på traktor før han gadd å si mamma. OK, han kunne bable mange stavelser, deriblant ma og pa, men ikke sånn overbevisende fordi han virkelig _ville_ si det.

Nå er han 7 år, og jeg er glad hver gang han kommer løpende inn UTEN å rope mamma...

Minstemannen din blir vel den eneste som kommer til å savne denne byggefasen når alt er ferdig. Men han har det sikkert kjempefint så lenge det varer.

Ja, jeg kommer i alle fall IKKE til å savne det. Akkurat nå har vi ingen mulighet til å komme oss fra huset til vegen uten å klatre ned en kjempebratt skråning med bark, smyge oss under lave grener og hoppe ned en halvmeter høy mur.

Entrepenøren sier han skal få fylt i masse i morgen, så da er det håp om at vi litt lettere kommer oss hit og dit...

Men det blir nok fint når det er ferdig...

Et paradis for mange jenter også :-)

Vi begynte å bygge garasje ifjor når minstemor var på alder med din gutt. Hun stod i vinduet dagen lang og kunne ikke se seg mett på gravemaskin, lastebil og sprengningsarbeidere;-)

JEntene her i huset var også interessert i lastebiler og traktorer da de var små. Men denne gutten her, han hopper nesten ut av sitt gode skinn, så ivrig blir han.

Jeg mener å huske at du hadde it innlegg om det der - han sa bil og buss og tog, og så dro dere til sjøen og lærte å si båt. Men mamma? Nei...

Annonse

Det stemmer. Det var etter sommerferien 2000 at jeg måtte skrive litt om ordforråd og kjønn.

Akkurat, ja. Og tenk om jeg hadde husket alle de viktige tingene, ikke bare dine seks år gamle innlegg... Sånn som at jentungen trenger pass når hun skal reise utenlands...

JEntene her i huset var også interessert i lastebiler og traktorer da de var små. Men denne gutten her, han hopper nesten ut av sitt gode skinn, så ivrig blir han.

Jeg skal love deg at om minstemor her i huset hadde vært gutt, så hadde vi tenkt at jaggu er det forskjell på jenter og gutter ;-)

Det aller beste hun vet er å dilte etter pappaen og bruke skrutrekker og hammer. Det er ikke rent sjelden hun ligger under salongbordet og "skrur" med ei kulepenn... Samtidig sier hun ikke nei takk til å få på storesøsters lip gloss ;-)

Jeg skal love deg at om minstemor her i huset hadde vært gutt, så hadde vi tenkt at jaggu er det forskjell på jenter og gutter ;-)

Det aller beste hun vet er å dilte etter pappaen og bruke skrutrekker og hammer. Det er ikke rent sjelden hun ligger under salongbordet og "skrur" med ei kulepenn... Samtidig sier hun ikke nei takk til å få på storesøsters lip gloss ;-)

Herlig! Godt å kunne fråtse i begge verdener.

Akkurat, ja. Og tenk om jeg hadde husket alle de viktige tingene, ikke bare dine seks år gamle innlegg... Sånn som at jentungen trenger pass når hun skal reise utenlands...

Ungene trenger nye pass omtrent hele tiden har jeg inntrykk av, fordi de passene har så kort gyldighet.

Ingen billig fornøyelse heller...

Godt vi er en skikkelig jentefamilie, ellers kunne hun jo blitt riktig så "skeiv" ;-)

(Ps: Satser på at ingen blir støtt nå, for jeg har ingen som helst fordommer - bare så det er sagt;-))

He, he - det er sikkert de som kan bli støtt av slikt. Men, men noen er jo så hårsåre at det nesten er vondt.

Annonse

He, he - det er sikkert de som kan bli støtt av slikt. Men, men noen er jo så hårsåre at det nesten er vondt.

*Hehe* Jeg har en lesbisk venninne og overfor meg elsker hun å tøyse villt med det. Da hun hjalp meg å flytte pakket hun ned cd'ene mine og da hun fant en gammel en med Anders Rogg / Kine Hellebust så hun på meg med store øyne og nesten visket:"Hva er det du har! Du vet at de er - *svelg* - homofile?!" *Hehe*

*Hehe* Jeg har en lesbisk venninne og overfor meg elsker hun å tøyse villt med det. Da hun hjalp meg å flytte pakket hun ned cd'ene mine og da hun fant en gammel en med Anders Rogg / Kine Hellebust så hun på meg med store øyne og nesten visket:"Hva er det du har! Du vet at de er - *svelg* - homofile?!" *Hehe*

He, he - ser henne for meg!!!

Det er så deilig befriende med homofile som tar sin legning helt normalt!

Vi har et homofilt par i familien - menn. De er slike man faktisk kan snakke om homofili om, og stille spørsmål til. Det synes jeg er kjempegreit. Man slipper å føle at homofilien er noe skummelt/ekkelt/rart. Det blir noe helt normalt - som det jo forsåvidt er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...