Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere sekker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Hvis jeg ikke tar helt feil hadde datteren min 4 sekker i løpet av barne- og ungdomsskolen.

Den første hadde hun i 1,2 og 3 klasse.

Den neste hadde hun i 4 og 5 klasse.

Den tredje i 6 og 7 klasse.

Og den fjerde hadde hun i 8, 9 og 10 klasse.

Nå skal hun begynne på vg. skole, og vi må nok kjøpe ny sekk igjen.

Snodig at du nevner det! Står akkurat og skrubber en bhg sekk som jeg tror har vært med i en "sprute-solkrem-krig". Den blir ikke ren igjen.

Men regner med du tenker på skolesekker, hva gjelder utbytting? Poden her får i allefall greie seg med en flekkete, men like brukbar, sekk:-)

Annonse

Jeg vasket sekken til 1 klassingen i fjor, det var en sånn sekk førsteklassingene her i kommunen får. Tok ut platene og hev den i maskina på 40 grader uten senrifugering, den ble fin som ny. Bhg sekkene (bergans) har også gått i vaskemaskina uten problemer og er like fine som nye etterpå.

Snodig at du nevner det! Står akkurat og skrubber en bhg sekk som jeg tror har vært med i en "sprute-solkrem-krig". Den blir ikke ren igjen.

Men regner med du tenker på skolesekker, hva gjelder utbytting? Poden her får i allefall greie seg med en flekkete, men like brukbar, sekk:-)

Hiv den i maskina på vanlig 40 gradersprogram sekken blir fin som ny, om ikke den har masse papp plater inni.

Jeg har aldri vasket en sekk.

Gutten fikk ny til 1. klasse (Bergans). Den brukte han til den var for liten/ smal til midt i 3. klasse. Da kjøpte vi en større, også den Bergans.

Til jenta kjøpte vi en Danå sekk. Den ble stygg og satt slett ikkke godt på ryggen hennes. Så hun fikk ny i midten av 1. klasse. Da fant faren en Trollsekk på salg (kr 89,-) som virker å være kjempebra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...