Gå til innhold

Fredrikshavn - Billund?

Anbefalte innlegg

Gjest skal ut på tur
Skrevet

Hvor langt er det fra Fr.havn til Billund (Legoland) med bil?

Er det vanskelig å finne fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper ca 3 timer, kjøp et kart. Eller få et på båten om du skal kjøre båt, de har manage brosjyrer om Legoland og de er som regel med enkle kart.

Gjest skal ut på tur
Skrevet

Jeg tipper ca 3 timer, kjøp et kart. Eller få et på båten om du skal kjøre båt, de har manage brosjyrer om Legoland og de er som regel med enkle kart.

Tusen takk, vi skal ta båt så da får vi oss et kart der.

Skrevet

Det er generelt lett å finne fram på Jylland, men du må selvsagt ha et kart.

Det går fortest å kjøre så mye som mulig på motorveien, men du ser mer hvis dere kjører på litt mindre veier (noe av strekningen).

Jeg synes du skal beregne minst 4 timer hvis dere har barn med dere.

Gjest Shira12
Skrevet

Vi kjørte der i sommer, og jeg ville regnet gode 3 timer.

Vi hadde GPS og jeg som har fnyst av det tidligere, må nok endre mening nå ja ;-)

Men ett kart kan være greitt, så ser dere hvilke veier dere skal kjøre.

God tur, og kos dere i Legoland! Og bare ett lite tillegg, ta på gode sko, Legoland er stort :o)

Gjest god tur
Skrevet

I ren kjøretid kan du nok regne ca. 3 timer. Vi kjørte fra litt lenger sør, og brukte litt over 2 timer.

Veldig enkelt å finne fram. Du kjører bare europaveien fra fredrikshavn og sørover. Tror det er E45.

Det står avkjøring til Billund fra E45. Og når du kommer til Billund står det skilt til Legoland.

Skrevet

Vi kjørte der i sommer, og jeg ville regnet gode 3 timer.

Vi hadde GPS og jeg som har fnyst av det tidligere, må nok endre mening nå ja ;-)

Men ett kart kan være greitt, så ser dere hvilke veier dere skal kjøre.

God tur, og kos dere i Legoland! Og bare ett lite tillegg, ta på gode sko, Legoland er stort :o)

GPS er greit å ha ja, vi har brukt våre både på ridetur, bærtur og fjelltur i sommer. :o)

Gjest Shira12
Skrevet

GPS er greit å ha ja, vi har brukt våre både på ridetur, bærtur og fjelltur i sommer. :o)

Jeg skjønner det jeg også nå.

He he, sambo har mast om GPS lenge, så vi lånte en i sommer, og det var genialt, så jeg må innrømme at sambo hadde rett... ;-)

Skrevet

Jeg skjønner det jeg også nå.

He he, sambo har mast om GPS lenge, så vi lånte en i sommer, og det var genialt, så jeg må innrømme at sambo hadde rett... ;-)

Min kjære har to - menn og elektroniske duppedingser vet du. :o)

Men jeg synes ikke helt den erstatter det gode, gamle kartet da, får mer og bedre oversikt med et kart synes jeg.

Skrevet

Misunner deg!!

Vi tok den turen for 2 uker siden... Flott vær og masse opplevelser.

Vi hadde GPS, og jeg mener at den viste ca 27,5 mil til hotellet vårt, da vi plottet inn destinasjonen i Fredrikshavn...

Men veiene er jo supre da! Så det går nok unna på + - 3 timer ettersom hvor fort dere kjører...

Hvis dere vil dele opp kjøreturen litt, kan jeg på det varmeste anbefale å besøke "Randers Regnskov" som ligger i Randers ( ca halvveis mellom Fredrikshavn og Billund)

En innendørs tropisk zoologisk hage som er bygget som 3 regnskoger i miniatyr + et imponerende akvarium. Her kan du vandre rundt i en kunstig jungel sammen med dyr av alle slag...

Absolutt verdt et besøk! Hoved motorveien går nærmest rett forbi, så det er heller ikke noen særlig omvei..

Gjest Shira12
Skrevet

Min kjære har to - menn og elektroniske duppedingser vet du. :o)

Men jeg synes ikke helt den erstatter det gode, gamle kartet da, får mer og bedre oversikt med et kart synes jeg.

Jeg kan overhodet ikke lese kart, så jeg falt for den GPS, den fortalte meg hva som trengtes og vite :o)

Teknisk duppeditter ja, vi har en del av det her i huset også ;-)

Skrevet

Jeg kan overhodet ikke lese kart, så jeg falt for den GPS, den fortalte meg hva som trengtes og vite :o)

Teknisk duppeditter ja, vi har en del av det her i huset også ;-)

Jeg elsker kart! :o) Og nå som jeg har lært meg å navigere bittelitt etter sola så klarer jeg å finne frem om det ikke er alt for mye skog også. Tror jeg... Kompass hadde sikkert vært lurt..

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg elsker kart! :o) Og nå som jeg har lært meg å navigere bittelitt etter sola så klarer jeg å finne frem om det ikke er alt for mye skog også. Tror jeg... Kompass hadde sikkert vært lurt..

Da leier jeg deg inn til neste gang vi skal på tur! :o)

Skrevet

Tre timer vil jeg anta. Veiene i Danmark er fine, og det pleier ikke være noe problem å finne frem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...