Gå til innhold

2 el 3 barn

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke komme med erfaringer ved valget om å få barn nr. 3, men som eldst av tre søsken kan jeg fortelle hvordan jeg syntes det var å få enda et søsken.

Da lillesøsteren min var 6 1/2 og jeg var 9 1/2 fikk vi en lillebror. Jeg tror ikke det var mulig å finne to søstre som var mer stolte :) I og med at vi var såpass store kunne vi hjelpe til så mye vil ville og det vokste jeg veldig på. Det tok ikke lang tid før det ikke var behov for barnevakt lenger.

Det er klart vi har kranglet litt i årenes løp, og bilen ER trangere, men jeg er så utrolig glad for at foreldrene mine ville ha nr.3. Vi har hatt mye moro sammen, og selv om det skiller 9 1/2 år mellom han og meg så har vi det ofte veldig gøy sammen. Vi er overraskende like tross aldersforskjellen, og jeg kan ikke tenke meg et liv uten han. Og så tror jeg foreldrene mine synes det er godt at det fortsatt er én igjen hjemme etter at søstern min og jeg har flyttet ut (Vi er nå 22, 19 og 13).

Og etter å ha vokst opp med to søsken så er jeg ikke i tvil om at jeg vil ha tre selv den dagen det blir aktuelt.

Lillebror begynte forresten på ungdomsskolen i dag og storesøster innså at han ikke er fullt så liten lenger ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242198-2-el-3-barn/page/2/#findComment-1882798
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...